|
|
کدخبر: ۱۵۰۷۵۱

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! …

به گزارشافکارنیوز، امروز توجه کردن و اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر برای شما بیشتر ناراحت کننده است، چراکه هر زمان شما بااطمینان قصد و نیت خود را اعلام کنید، واکنشهای افراد دیگر مجبورتان می کند حرفهایی که قبلا زده اید را دوباره بازنگری کنید.


فروردین: مثل اینکه امروز پنهان کردن عصبانیت و خشم برای شما از ابراز کردن احساس واقعی تان راحت تر باشد. شاید می ترسید که وقتی شروع به حرف زدن کردید دیگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید! بنابراین ظاهرا اصلا حرف نزدن مطمئن تر است. متاسفانه اگر احساسات منفی نهفته در وجودتان تبدیل به خشم و عصبانیت شود روزهای آینده روابط و تعاملاتتان در محل کار پیچیده و بغرنج می شود. بنابراین بهتر است بر ترسهایتان غلبه کرده و در مورد حقایق پنهانی وجودتان صحبت کنید.

اردیبهشت: امروز خیال پردازی شما آنچنان از حقیقت دورتان می کند که به راحتی نمی توانید راه برگشت را پیدا کنید!! اما در حالیکه به دنبال راه برگشت به جایگاه قبلی خود می باشید و فکرتان را به کار می اندازید، سرسختی شما بهتان کمک می کند. عجیب اینکه شما بزرگترین کیفر و مجازات برای خودتان هستید! بنابراین هرکاری که لازم است را انجام دهید تا از افکار و اعتقادات اشتباهتان که فکر می کنید خوب است بیرون بیایید. تا موقعی که از قرارگیری تان در مسیر درست مطمئن نشده اید، لازم است چندین بار مسیر خود را عوض کنید.

خرداد: یکی از توانایی های شما این است که وقتی تحت فشار هستید نیز می توانید هوشمندی و زیرکی خود را حفظ کنید و این توانایی امروز نجاتتان می دهد! اما شما باید به هر قدمی که برمی دارید به دقت توجه کنید تا هیچ اشتباهی ازتان سر نزند. کیوان سخت گیر به سمت سیاره بخت شما می چرخد و یک بار و برای همیشه عدم توانایی شما در حل یک مشکل را نمایان می سازد. و در عوض الان وظیفه شما این است که بارها و بارها از زوایای مختلف به این مشکل نگاه کنید. منظور این نیست که استراتژی های شما بیهوده و بی نتیجه است، بلکه الان مشکلات شما پیچیده تر از آن چیزی است که شما تصور می کنید.

تیر: امروز دست خط شما روی دیوار خواناتر و خواناتر می شود و شاید آنچه می خوانید را دوست نداشته باشید! فشاری که بهتان اعمال می شود بیشتر شده و مجبورتان می کند در موقعیت دشواری قرار بگیرید. شما می خواهید با افکار خود آزاد و راحت باشید، و حتی اگر عدم تمایل شما برای باز کردن سفره دلتان تبدیل به شور و اشتیاق شود باز شرایط جدید ایجاب می کند سکوت اختیار کنید. حتی اگر تصمیم گرفته اید استراتژی ثابت و مشخصی پیدا کنید، وقتی که مشکلات از راه های مختلفی که انتظارش را ندارید تغییر می کنند، شما نیز از عوض کردن افکارتان هراس نداشته باشید.

مرداد: امروز روبرو شدن با یک آینه نقادانه چیزی است که کاملا بهش احتیاج دارید تا تکانی به خود داده و از خودشیفتگی بیرون بیایید! حتی اگر فکر می کنید که می دانید چگونه باید در برابر مشکلات اخیر واکنش نشان دهید، حالا شما کم کم در حال دیدن دنیا با دیدی جدیدتر هستید. برنامه های گذشته تان برای هماهنگ کردن شما با موقعیت جدیدتان کافی نیستند. اگر در لحظه حال تمرکز داشته باشید، قادر خواهید شد که به آسانی خودتان را با هرچیزی که سرنوشت برایتان تدارک دیده هماهنگ کنید.

شهریور: امروز توجه کردن و اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر برای شما بیشتر ناراحت کننده است، چراکه هر زمان شما بااطمینان قصد و نیت خود را اعلام کنید، واکنشهای افراد دیگر مجبورتان می کند حرفهایی که قبلا زده اید را دوباره بازنگری کنید. از سمت کیوان به سوی سیاره بخت شما یعنی عطارد استرس و نگرانی وارد می شود، بنابراین چسبیدن به برنامه تان برای شما تقریبا امری غیر ممکن می شود. اگرچه شما قادر هستید انعطاف پذیری خود را حفظ کنید، اما هنوز هم کنار آمدن با احساساتتان برای شما مشکل است. هر اتفاقی که روی می دهد را انقدر شخصی نکنید و به خودتان نگیرید.

مهر: موجی قدرتمند از عدم اطمینان امروز شمارا به طور کامل شسته و با خود می برد! و شما می فهمید که چند روز آینده سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردید. اما حالا برای شما سخت است که جلوتر از چند روز آنیده را ببینید و نهایی کردن برنامه هایتان امری غیر ممکن است. متاسفانه امروز تمام توانایی هایتان تبدیل به استرس و نگرانی می شود. اما از شما انتظار می رود تا که تا موقعی که آبها از آسیاب بیفتد فقط صبر کنید و فعلا تصمیم نهایی نگیرید.

آبان: تازگیها بیش از پیش دوست دارید که با مجموعه مشکلات بیرونی پیش رفته و همراه شوید، بخصوص اگر این مشکلات خارج از کنترل شما باشند. اما حالا که واقعیت کم کم به ذهن شما رخنه می کند نگرانی اندک شما تبدیل به ناامیدی محض می شود. متاسفانه این شرایط از آنچه شما انتظار دارید بدتر است. و خوشبختانه به احتمال زیاد شرایط آنقدر که شما فکر می کردید بد نیست! پس قدمهایی حساب شده بردارید تا بتوانید دوباره در مسیر درست قرار بگیرید. اما حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه اوضاع از اینی که هست بدتر می شود.

آذر: شما برای عنوان کردن آنچه که در ذهنتان دارید خیلی عجله دارید! اما تمایل خیلی شدید شما می تواند بدین معنی باشد که بعدها شما مجبور می شوید مسیر رفته را بازگردید. منظور ما این نیست که شما در تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات اشتباه عمل می کنید؛ بلکه شرایط و موقعیت دائم در حال تغییر و نوسان است و شما می توانید خیلی زودتر از موقع قدرت تصمیم گیری خود را به دست آورید. متاسفانه شما حتی اگر بدانید عکس العمل نشان ندادن و ابراز نکردن حرف دلتان ایده خیلی خوبی است، باز هم انجام دادن این کار اگر غیرممکن نباشد، برایتان خیلی سخت خواهد بود. خوشبختانه شما بعدها فرصت این را دارید که دوباره تصمیمتان را ارزیابی کرده و اگر لازم شد آن را عوض کنید.

دی: شما امروز نمی توانید در مورد درونی ترین نیازهایتان تصمیم گیری کنید و داشتن تصویر واضحی از احساساتتان برایتان به راحتی امکان پذیر نیست. عدم تمایل افراد دیگر برای کمک کردن به شما ممکن است شرایط را خیلی بدتر کند. مواظب باشید که اشتباه نکنید؛ شرایط مبازه و جنگ فراهم شده است و در این کشمکش هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت. اگر گفتگو و مباحثه آزاد و رک و راستی را آغاز کنید کار خیلی عاقلانه ای انجام داده اید، اما اطمینان حاصل کنید که طرف مقابلتان نیز با شما همکاری می کند، وگرنه این کار هیچ فایده ای ندارد.

بهمن: شما امروز باید مرزی بین کند و کاو کردن در احساسات جدی و خوشحالی و پایکوبی کردن ایجاد کنید. اما شاید اوضاع پیچیده تر شود، چرا که هر کدام از استراتژی های شما در جایگاه خودش برایتان مفید نخواهد بود. پس شما باید هر دو کار را انجام دهید! مشکل اینجاست که هر نوع رفتاری ظاهرا رفتار دیگر را در برنمی گیرد. با همه این احوال شما حتما باید از این شرایط درس جدیدی بگیرید. حتی اگر لازم شد که به عقب برگشته و اطلاعات بیشتری که نیاز است را جمع کنید.
اسفند: امروز در شریک کردن دیگران در احساساتتان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه های یک نفر دیگر از برنامه های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار