|
|
کدخبر: ۱۵۱۰۹۹

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا آخرین وضعیت راه های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به بار ترافیکی سنگین در دو محور چالوس و هراز گفت: این دو محور از ساعت ۱۲ امروز ۱۴ فروردین ماه ۹۳ به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

وی افزود: امروز در استان های مازندران محور چالوس - کرج، فیروزکوه و هراز، استان اصفهان محورهای دامنه و گلپایگان، استان گلستان محورهای آزادشهر – شاهرود و توسکستان – شاهرود، استان لرستان محور الیگودرز، استان کردستان محورهای بیجار – دیواندره و بیجار - زنجان، استان سمنان محور شهمیرزاد – فولاد محله و در استان فارس تمامی محورها شاهد بارش برف هستیم.

وی تاکید کرد: در بخش هایی از جاده های استان فارس شاهد مه شدید هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس ناجا ادامه داد: در استان های البرز، تهران، اصفهان، همدان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و گیلان نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین در محور هراز از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره یک، محور کرج – چالوس از مرزن آباد تا پل زنگوله شاهد ترافیک سنگین هستیم و در محور هراز از تونل شماره یک تا امامزاده هاشم و محور کرج چالوس از پل زنگوله تا تونل کندوان و محور فیروزکوه از شیرگاه تا سوادکوه ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

وی تاکید کرد سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

حمیدی تاکید کرد محورهای شمشک به دیزین، پونل به خلخال و شهداد به نهبندان همچنان مسدود هستند.

گفتنی است، با توجه به شرایط جوی متفاوت مقصد و مبدا، مسافران پیش از حرکت با شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ در کل کشور تماس گرفته و یا از طریق سایت اینترنتی rahvar۱۲۰ از وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور مطلع شوند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار