|
|
کدخبر: ۱۵۱۶۲۱

رئیس پلیس راه استان سمنان از سنگینی ترافیک در محور سمنان تهران خبر داد و گفت: مسافران در حال بازگشت به شهرهای مبدأ خود هستند.

خبرگزاری فارس: از استان سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، علی رضا رضوی خبیر امروز اظهار داشت: تردد بالای خودرو در محور شمالی جاده سمنان - تهران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: هم اکنون حجم تردد خودروها در لاین شمالی محورهای ارتباطی استان سمنان به دلیل بازگشت مسافران نوروزی به سمت تهران و دیگر نقاط کشور بالاست.

وی با اشاره به بارش های روز گذشته و لغزندگی جاده های استان سمنان در این روز تصریح کرد: هم اکنون جاده های استان سمنان خشک بوده و بدون لغزندگی، تردد در آن جریان دارد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به تردد بالای خودروها از لاین شمالی محورهای مواصلاتی این استان بیان کرد: ۸۰ درصد از سوانح رانندگی روز گذشته در لاین شمالی محورهای مواصلاتی استان سمنان که به تهران منتهی می شود، رخ داده است.

رضوی خبیر ادامه داد: رانندگان وسایل نقلیه باید با استراحت کافی، هوشیاری کامل و حفظ فاصله طولی مناسب اقدام به رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار