|
|
کدخبر: ۱۵۱۸۹۸

برای از بین بردن موهای بدن یک قاشق غذاخوری «ید ۲%» را با یک فنجان روغن بچه مخلوط کنید و روی قسمت مودار بزنید. بعد از پنج دقیقه با یک دستمال مرطوب آن را پاک کنید… دیگر مویی نمی بینید.

به گزارشافکارنیوز، همه ما به نوعی دوست داریم زیبا باشیم و از وسایل آرایشی مان به بهترین نحو استفاده کنیم. برای رسیدن به این خواسته به چند روش ساده و کم هزینه اشاره می کنیم.

۱. برای اینکه سرمه مدادی سیاه تری داشته باشید، نوک مدادتان را پانزده ثانیه روی شعله ای مثل فندک یا شمع نگه دارید، بعد از اینکه سرد شد روی پوست تان بکشید، می بینید که پررنگ تر شده است.

۲. برای اینکه مژه هایتان زمان بیشتری فر بماند، فرمژه را قبل از استفاده ۳ تا ۵ ثانیه جلو حرارت سشوار بگیرید.

۳. کمی از عطر مورد علاقه تان یا حتی عطری که خیلی مرغوب نیست، روی برس اسپری کنید و آن را روی موهایتان بکشید تا خوشبو شوند.

۴. هفته ای یک بار روغن زیتون گرم شده و عسل را با هم بجوشانید؛ سرد که شد با شانه به موهایتان بمالید. با این روش موهایتان خیلی سریع رشد می کنند و همین طور خیلی صاف می شوند.

۵. برای اینکه ژیلت هایتان دیرتر کند شوند، موقع اصلاح کمی روغن بچه روی بدن تان بزنید.

۶. دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با چند قطره روغن اسطوخودوس داخل مقداری آب گرم بریزید و پاهایتان را داخل آن بگذارید تا خوب خیس بخورند، سپس با دو قسمت جوش شیرین و یک قسمت شکر قهوه ای و یک قسمت آب، پاهایتان را ماساژ دهید تا لایه برداری و زیبا شوند.

۷. جوش شیرین را با کمی پراکسیدهیدروژن(آب اکسیژنه) مخلوط کنید و با مسواک به ناخن هایتان بمالید. ده دقیقه بعد با آب بشویید. با این کار ناخن هایتان سفید می شوند.

۸. یک برس ریمل غیر قابل استفاده و یک ظرف لاک قدیمی را بشویید و با این مواد پر کنید، یک چهارم ظرف را با روغن کرچک، یک دوم ظرف را با روغن ویتامین E و یک چهارم ظرف را با ژل آلوورا، سپس مواد را با برس ریمل ترکیب کنید و به مژه هایتان بزنید؛ روغن کرچک مژه ها را ضخیم، روغن ویتامین E آنها را بلند و ژل آلوورا رشدشان را سریع می کند. این محلول را شش هفته هر شب به مژه هایتان بزنید.

۹. برای از بین بردن موهای بدن یک قاشق غذاخوری «ید ۲%» را با یک فنجان روغن بچه مخلوط کنید و روی قسمت مودار بزنید. بعد از پنج دقیقه با یک دستمال مرطوب آن را پاک کنید… دیگر مویی نمی بینید.

۱۰. برس های آرایشی تان را داخل یک فنجان آب داغ و یک قاشق سرکه سفید بگذارید و بیست دقیقه بعد با آب سرد بشویید. با این کار نه تنها برس تان ضدعفونی شده بلکه دیگر هیچ رنگی داخلش نیست.

۷ روز زندگی / شماره ۱۸۶ / اول بهمن ۹۲ / مریم فرجی / صفحه ۲۷

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار