|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۱۲

او تنها بازمانده خانواده اش است و تا کنون ازدواج نکرده است و با کمکهای دولتی زندگی خود را می گذراند، وی ماهانه ۲۷۵ روپیه دریافت می کند. او می گوید ۵۰ سال است که تنها زندگی می کنم، هرگز ازدواج نکرده و فرزند هم ندارم.

به گزارشافکارنیوز، زینت بی، اهل یکی از روستا های هندوستان است. نام او به عنوان پیرترین زن کوتوله جهان در کتاب رکوردهای گینس به چاپ رسیده است. طبق مدارک ارائه شده او ۱۰۱ ساله است اما خودش مدعی است سن واقعی اش ۱۲ سال بیشتر است و ۱۱۳ ساله می باشد. قد او تنها سه فوت است و به قدری سن دارد که زمان حکومت بریتانیا بر هندوستان را به یاد دارد. این رکورد سابقا متعلق به خانمی بود که ۷۴ سال سن داشت.

این زن فهرستی از آرزوهایی که دوست دارد قبل از مرگش به آن دست پیدا کند را نوشته است، بزرگترین آرزوی وی ملاقات با ستاره مشهور بالیوود " سلمان خان " است. آرزوی دیگر او سفر حج است. او می گوید: من به قدری پیر هستم که توسعه این شهر را کاملا به خاطر دارم، تمام این شهر یک جنگل پهناور بود و تا جایی که چشم کار می کرد درخت دیده می شد.

او تنها بازمانده خانواده اش است و تا کنون ازدواج نکرده است و با کمکهای دولتی زندگی خود را می گذراند، وی ماهانه ۲۷۵ روپیه دریافت می کند. او می گوید ۵۰ سال است که تنها زندگی می کنم، هرگز ازدواج نکرده و فرزند هم ندارم. همسایه های او می گویند: او خیلی تنهاست، هیچ کس به فکر او نیست و فقط برای نمایش دادن او از وی استفاده می کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار