|
|
کدخبر: ۱۵۳۵۲۳

" سو جونگو " یکی از رکورددارن گینس آن هم از نوع بسیار خاص است. این مرد رکوردی دارد که شاید هیچ کس نتواند به این زودی ها آن را از بین ببرد.

به گزارشافکارنیوز، تخم مرغ یکی از شکننده ترین موادی است که در دنیا وجود دارد و با کوچکترین ضربه ای خواهد شکست همچنین به خاطر شکل عجیب بدنه اش تعادل خاصی ندارد و به راحتی به طرف پهلو می افتد و شروع به غلتیدن می کند. یکی از جالب ترین کارهایی که می توان با این ماده کرد حفظ تعادل آن در شرایط بسیار عجیب است.

" سو جونگو " یکی از رکورددارن گینس آن هم از نوع بسیار خاص است. این مرد رکوردی دارد که شاید هیچ کس نتواند به این زودی ها آن را از بین ببرد. سو می تواند تخم مرغ ها را بر روی عجیب ترین چیزها به صورت ثابت نگاه دارد. حفظ تعادل تخم مرغ آن هم روی سوزن حرفه اصلی این مرد است.

این مرد چینی که در شهر چانگشا زندگی می کند هر ماده را از تخم شتر مرغ تا کوچکترین تخم مرغ ها روی نازک ترین وسایل مانند سر سوزن نگه می دارد. او خودش را استاد این حرفه می داند و اعتقاد دارد در دنیا هیچ کس دیگری وجود ندارد که بتواند این کار را انجام دهد.

او به مدت ۶ سال است این کار را شروع کرده و حالا تنها ۱۰ ثانیه برای او زمان لازم است تا تخم مرغ را روی سوزن متعادل نگه دارد. این زمان به نظر برای ثبت رکورد زیاد است اما در نوع خود باورنکردنی و جالب توجه است. او می گوید: حتی در سفرهای درون شهری با تاکسی و اتوبوس هم تخم مرغ ها به همراه من هستند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار