|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۹۹

اگر آرزوی گزارش یک برنامه زنده را دارید از نرم افزار جدید عینک گوگل(Livestream for Glass) استفاده کنید و خود را برای ارسال تصاویر زنده و گزارش آن تصاویر آماده کنید.

به گزارشافکارنیوز؛ آیا آرزو دارید تا روزی گزارشگر شوید و یک مراسم بزرگ را به طور زنده گزارش کنید؟ آیا تا به حال شیء را در جلوی خود به عنوان میکروفون گرفته اید تا به مانند یک گزارشگر به ارسال خبر بپردازید و اسم خود را بگویید؟ اگر چنین است, حتما عاشق نرم افزار جدید مخصوص عینک گوگل خواهید شد. نام این نرم افزار(Livestream for Glass) است. این نرم افزار تصاویر زنده را به مرکز پخش مستقیم تصاویر ارسال می کند. شما می توانید در هر لحظه که بخواهید ارسال تصاویر را آغاز کنید یا به آن پایان دهید.

شخص یا اشخاصی که به طور زنده مشغول تماشای تصاویر ارسالی از طرف شما هستند می توانند برای شما پیام متنی بفرستند و شما نیز می توانید پیام ها را بر روی نمایشگر خود, مشاهده کنید و البته به صورت صوتی به آنها پاسخ دهید.

با آغاز ارسال تصاویر, دایره قرمز رنگی همانند ارسال تلویزیونی بر گوشه نمایشگر شما حک می شود و مدت زمان ارسال تصاویر را نیز می توانید در کنار تعداد تماشاچی تصاویر ارسالی خود مشاهده کنید.

این نرم افزار برای سیتم عامل اندروید و iOs نیز قابل دریافت است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار