|
|
کدخبر: ۱۵۷۲۳۱

Aidfile Recovery برای رایانه؛

Aidfile Recovery ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های پاک شده با حجم بالاست. نرم افزاری با حجم کم ولی قابلیت های بسیار.

به گزارشافکارنیوز؛ نرم افزار Aidfile Recovery در بازیابی فایل های پاک شده با حجم بالا بسیار حرفه ای عمل می کند، به طوری که در سریعترین زمان ممکن شما می توانید به فایل های پاک شده خود دسترسی داشته باشید. مواردی که این برنامه قابلیت بازیابی آن ها را دارد شامل: اطلاعات پاک شده معمولی، فرمت شده، خراب شده است که می تواند به آسانی آن ها را به حالت قبل بازگرداند. رابط کاربری ساده این برنامه شما از سردرگمی به دور نگه می دارد.

البته ناگفته نماند که درصد بازگردانی اطلاعات پاک شده به شرایط و عوامل مختلفی بستگی دارد، پس اگر فایل و یا اطلاعات پاک شده ای دارید، نباید انتظار داشته باشید که حتما بتوانید آن ها را بازیابی کنید. برای در امان ماندن از پاک شدن اطلاعاتتان دریچه فناوری اطلاعات برایتان توصیه اکید می کند، نسخه پشتیبان از اطلاعاتتان تهیه کنید تا در موارد ضروری از آن ها استفاده کنید.

سیستم فایل های FAT, NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی کامل می شوند و کاربر می تواند، حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل ها پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی کند.

مشخصات

حجم: ۵ مگابایت
نسخه: ۳.۶. ۵.۲ Pro
اجرا در: ویندوزهای ۷,۸

راهنمای نصب

۱ - نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
۲ - فایل Keygen. exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید.
۳ - با استفاده از سریال دریافتی از Keygen و یک نام دلخواه نرم افزار را فعال کنید.
۴ - نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

لینک دانلود

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار