|
|
کدخبر: ۱۵۷۵۵۱




فال روزانه ۲۵ / ۰۱ / ۱۳۹۳


فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید بدون کمک دیگران خود را در مسیر درست فعالیت ها قرار دهید. چرا برای این منظور، چند قدم عقب نمی ایستید و به طور کلی به زندگی خود نگاه نمی کنید؟ برخلاف آنچه در حال حاضر فکر می کنید، زندگی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اید. اکنون وقت آن رسیده است تا خوشی ها و موفقیت های خود را بشمارید و برای آنها در خانه برای خود جشن بگیرید. انرژی های امروز به گونه ای هستند که در مورد مسایل احساسی نمی توانید تصمیم درستی بگیرید. یک دقیقه خوب و لحظه دیگر بد هستید و نمی توان با شما حرف زد. شاید بهتر باشد چند روزی شریک عاطفی خود دوری کنید تا بتوانید به وضعیت نرمال بازگردید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز اتفاق های بدی در محل کار صورت می گیرد و برخی ها تصور می کنند بسیار زرنگ هستند. اگر مراقب نباشید و حواستان را جمع نکنید، ممکن است آرامش خود را از دست بدهید. تا حد امکان سعی کنید در دام همکاران رفتار نشوید و خودتان را قاطی مسایل آنها نکنید. شاید هدف آنها عصبانی کردن شما و کشیدن برخی حرف ها از دهانتان است. باید مراقب باشید. آرام باشید و سعی کنید فقط روز کاری خود را به اتمام برسانید. در رابطه عاطفی خود نیز امروز نمی توانید چندان به شریکتان اعتماد کنید. اگر فکر می کنید رابطه رمانتیک شما دیگر خوشحال کننده نیست، یک فاصله چندین روزه میان خود بیندازید تا بتوانید با فکر باز تصمیم گیری کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به طور کلی زندگی شما بی تعادل و بی نظم به نظر می رسد. گویا هیچ چیز در جای درست خود نیست و نمی توانید در مورد مسایل مختلف زندگی درست تصمیم گیری کنید. ما خیلی به خود فشار نیاورید و سعی کنید مراقب سلامت جسمی و روح خود باشید. زیاد عصبانی نشوید و تا جای ممکن نگذارید استرس بر شما غالب شود. در میان این همه به هم ریختگی ناگهان با فردی ملاقات می کنید که می تواند نظر شما را به خود جلب کند. فردی که طرز فکر جالبی دارد و در این اغتشاش روحی می تواند مرهمی برای شما باشد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شاید دیگران به شما احساس نیاز داشته باشند اما شما خسته می شوید و ناگهان دست هایتان را بالا می برید و می گویید «بس است!». احساس میک نید خیلی بیشتر از آنچه باید به دیگران کمک کرده اید. بد نیست به اشتباه های آنها را برایشان یادآوری کنید تا دلیل کار شما را بدانند. به جای غصه یا حرص خوردن بیرون بروید و از لحظه های خوب زندگی خود لذت ببرید. سعی کنید استرس ها را کنار بگذارید. اگر قرار است برای نخستین بار فردی را ملاقات کنید، منتظر رویدادهای خوب باشید. مسایلی که موجب خوشحالی و آرامش شما می شوند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز از شدت پاسخگویی به تلفن یا ایمیل خسته می شوید. همه آنها در مورد مسایل کاری هستند اما خسته تان می کنند. برای اینکه بتوانید مسوولیت های خود رابه درستی به انجام برسانید، بهتر است برای کارهای خود اولویت بندی کنید و تماس های مهم تر را ابتدا پاسخ بگویید و هر چه ماند را برای فردا بگذارید. قرار نیست همه چیز همین امروز تمام شود. نباید به خودتان استرس یا فشار زیادی وارد کنید. امروز این فرصت را نیز دارید تا با فرد مورد علاقه خود تفریحات یا سرگرمی های جدیدی را تجربه کنید. اگر به دنبال هیجان هستید، شاید امروز زمان مناسبی برای این کار باشد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز ذهن شما همچون اسفنج می ماند. همه اطلاعاتی که می شنوید را ثبت می کنید و همه آنها را نیز با همه جزئیات به خاطر خواهید سپرد. اگر در میان این اطلاعات خبرها چیزی را شنیدید که چندان با عقل شما جور نبود، بهتر است در مورد آن تحقیق کنید و در صورتی که صحت داشت از آنها استفاده کنید. در اینترنت یا کتابخانه می توانید در مورد آنها اطلاعات خوبی بیابید. در مورد مسایل احساسی نیز این فرصت را دارید تا با فرد دلخواه خود آشنا شوید و با هم قرار ملاقاتی بگذارید. شما علاقه مندی های مشترکی دارد. این ملاقات می تواند به فراموش کردن مشکلاتتان بسیار به شما کمک کنند.

فال روزانه متولدین مهر

اگر حواستان جمع نباشد، امروز یک فرصت خوب کاری را از دست خواهید داد. این باعثمی شود تا بقیه روز را در ناامیدی سپری کنید. اما این کارها هیچ فایده ای ندارد. مثل این می ماند که روی واقعیت ها را نقاب بکشید یا از آنها فرار کنید. بهتر است زمان خود را یوگا یا استراحت روحی و مغزی سپری کنید. اجازه ندهید مشکلات به شما استرس بدهند. البته در مورد مسایل عاطفی این فرصت را دارید تا فرد جدیدی آشنا بشوید که موجب آرامش شما می شود. برای حاضر شدن سر قرار با این فرد، بهترین لباس های خود را بپوشید و سعی کنید مغز خود را از هر ناراحتی بیرون کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما به خودتان بسیار سخت می گیرید. اگر برنامه ریزی های چند روز گذشته خود را نتوانسته اید اجرایی کنید، نباید عصبانی یا ناامید باشید. تا آنجایی که باید کارها را انجام داده اید. اگر هم مشکلی هست، سعی کنید ریشه آن را بیابید و از آن خلاص شوید. با فکرهای منفی یا ناامید شدن نمی توان به هیچ نتیجه ای رسید. امروز در ملاقات با فرد ویژه ای به این نتیجه می رسید که چقدر با هم تفاهم و اشتراکات فکری دارید. در نتیجه این ملاقات متوجه می شوید او جفت خوبی برای شما است و هه جانبه می تواند کمک کننده و آرامش بخش باشد.

فال روزانه متولدین آذر

شما امروز درک و بینش زیادی دارید. همه مسایل را با جزئیات زیاد می بینید و به خوبی می توانید منظورهای پشت حرف ها و نگاه ها را تشخیص دهید. این موهبت الهی در این روز خاص را در محل کار خود استفاده کنید. به طور مثال، نزد مدیر خود بروید و در مورد مسایلی که دوست دارید سر از آنها در بیاورید با او حرف بزنید و از میان رفتارها و حرف هایش آنچه می خواهید را کشف کنید. امروز فرد خاصی نظر شما را به خود جلب خواهد کرد و می خواهید به هر طریقی شده است با او یک قرار ملاقات ترتیب دهید. این قرار جور می شود و شما با حرف زدن با او متوجه می شوید در انتخاب خود اشتباه نکرده اید و او همان فردی است که شما دوستش دارید.

فال روزانه متولدین دی

امروز در همه رویدادها اغراق می شود. شما هر چه به دست می آورید بیشتر از حالت عادی خواهد بود. در برخی موارد بسیار خوب و در برخی موارد بد است. البته سعی کنید در خوردن یا آشامیدن خیلی زیاده روی نکنید. البته اگر استرس زیادی داشته باشید شاید نتوانید این مسایل را کنترل کنید. اما همه تلاش خود را به کار بگیرید تا زیاده روی نکنید و استرس هم نداشته باشید. امروز این فرصت را دارید تا با فرد دلخواه خود قرار ملاقات داشته باشید. البته این مسایل ناگهانی به وجود می آیند و بسیار هیجان زده خواهید شد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز باید همه تلاش خود را به کار بگیرید تا در محل کار آرامش خود را حفظ کنید. نباید از کوره در بروید و نباید اجازه دهید حرف های اطرافیان یا همکاران موجب ناراحتی شما بشوند. هیچ چیز در زندگی ارزش آن را ندارد که لحظه های خود را برای آن خراب کنید. سعی کنید مراقب اطراف و رویدادها باشید و اگر کسی قصد سوءاستفاده از صداقت شما داشت، با فکر باز و حواس جمع، آن را ناکام بگذارید. البته در کنار این مسایل ناراحت کننده، این فرصت را هم دارید تا با فرد مورد علاقه خود ملاقات کنید و در کنار او احساس آرامش پیداکنید. این آشنایی ناگهانی روی می دهد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز کشمکش های درونی بسیاری دارید. از آن روزهایی است که همه چیز را زیر سوال می برید و حال خوبی ندارید. بسیار واضح است که باید در درون خود دنبال دلیل این مساله بگردید. در این مورد هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. فقط باید سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید. البته خیلی ناگهانی هم رفتار نکنید. درست به همه جوانب افکار خود فکر کنید و سپس قدم بردارید. این فرصت را نیز دارید تا با فردی آشنا شوید که بسیار موجب آرامش شما می شود و اخلاق و روحیه بسیار جذابی دارد. می توانید با او لحظه های شادی را تجربه کنید.



ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار