|
|
کدخبر: ۱۵۷۶۸۱

کاربران لینکدین حالا در بخش شغل هایی که ممکن است مورد علاقه شما باشد “Jobs You May Be Interested In " بخش جدید شغل های داخلی(internal job) را اضافه کرده است.

لینکدین که تنها شبکه اجتماعی مربوط به شغل است حالا کارهایی بیشتر از یافتن یک شغل برای یک نفر انجام می دهد. آمارگیری جدیدی که در لینکدین انجام شده و از ۷۵۰۰ کاربر که شغل خود را تغییر داده اند سوال شده نشان می دهد که دلایل تغییر شغل شامل یافتن فرصت بهتر برای پیشرفت، به دنبال مدیر بهتر بودن و مزایا و منافع بهتر است.

به گزارش بانکی دات آی آر، شگفتی آنچه در این آمارگیری به دست آمده این است که ۴۲ درصد از کسانی که کارشان را ترک کرده در همان شرکت خود شغلی متناسب با مهارت و علاقه خود پیدا کرده اند. در واقع این تعداد از شغل خود استعفا کرده اند ولی شرکت خود را ترک نکرده اند.

از روز پنج شنبه لینکدین امکان جدیدی را اضافه کرده که هدف آن جست و جو برای یافتن شغل در داخل شرکتی است که یک کاربر در آن مشغول به کار است. این به خصوص برای مدیران شرکت ها امکان مناسبی است چراکه به کارکنانشان اجازه می دهد در هنگام نارضایتی از شغل خود شرکت را ترک نکنند.

کاربران لینکدین حالا در بخش شغل هایی که ممکن است مورد علاقه شما باشد " Jobs You May Be Interested In " بخش جدید شغل های داخلی(internal job) را اضافه کرده است.

نتایج تحقیقات اخیر لینکدین نشان می دهد بسیاری از کارکنان از دیگر شغل های موجود در شرکت آگاهی ندارند و با توجه به تلاش شرکت ها برای حفظ نیروهای موجود این امکان جدید با استقبال مواجه خواهد شد.

به گفته لینکدین هزینه تغییر یک شغل از خارج شرکت یک و نیم برابر زمانی است که یک فرصت شغلی توسط کارکنان خود شرکت پر شوند. هم اکنون این شبکه اجتماعی در کشور ایران هم فعال شده و افرادی که به کار های تخصصی مشغول اند، در لینکدین به فعالیت می پردازند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار