|
|
کدخبر: ۱۵۷۸۰۷

هر دوی آنها دعوت کردیم تا در کنار سفره هفت سین کدبانو با ما همراه باشند. این گفتگو را تقدیم شما می کنیم.

به گزارشافکارنیوز، این روزها همه جا را حس شعف و لطافت پر کرده است و بوی بهار را از تک تک خانه ها می توان حس کرد. نوروز ۹۳ را در حالی آغاز می کنیم که در کنار خانم ها سولماز آقمقانی و نیلوفر پارسا هستیم. آقمقانی در سریال نوروزی «ما فرشته نیستیم» با نقش سحر به خانه های ما ایرانی ها می آید. همچنین نیلوفر پارسا نیز در سریال «آوای باران» در نقش بیتا خوش درخشید. به همین دلیل هر دوی آنها دعوت کردیم تا در کنار سفره هفت سین کدبانو با ما همراه باشند. این گفتگو را تقدیم شما می کنیم.

نیلوفر پارسا از زبان خودش

پارسا: متولد بیست و هشتمین روز از اولین ماه فصل بهار هستم. در سال ۶۹ به دنیا آمدن و تولدم با چارلی چاپلین در یک روز است. مربی ژیمناستیک هستم و این ورزش را به طور حرفه ای دنبال می کنم. کارگاه بازیگری امین تارخ را گذرانده ام و در رشته IT تحصیل می کنم. یک خواهر و برادر کوچکتر از خودم دارم و شدیداً به مادرم عشق می ورزم و دوستش دارم.

تازه چه خبر؟

پارسا: هنوز در تب و تاب سریال آوای باران هستم. چند کار پیشنهاد شده است و فعلاً مکثکاری دارم تا کاملاً از قالب بیتای آوای باران خارج و با نقشی متفاوت ظاهر شوم.

معرفی به آوای باران

پارسا: هفت سال درگیر کار سینما بودم اما به صورت حرفه ای در کاری حضور نداشتم، چون می خواستم از لحاظ بازی آن قدر قوی شوم که در کار تلویزیونی ایفای نقش کنم. تا اینکه برای کار آوای باران در دفتر آقای سهیلی زاده تست دادم. تست دوم، هفت ساعت طول کشید و پس از یک ماه برای نقش بیتا انتخاب شدم.

خاطره ای از سریال آوای باران

پارسا: در سکانس شب عروسی، هوا خیلی سرد بود و یک پلان ۵ دقیقه ای، ۵ ساعت طول کشید. به همین دلیل من سرمای بدی خوردم، طوری که صدایم در نمی آمد و یک هفته طول کشید تا به سر کار برگردم.

خصوصیت اخلاقی خوب و بد نیلوفر

خصوصیت خوبم این است که با وجدان هستم؛ چه از لحاظ کاری و چه اخلاقی. خصوصیت بدم این است که زودرنج هستم و خیلی اوقات جنبه انتقاد را ندارم.

سال ۹۳

پارسا: دعا می کنم سال ۹۳ بهتر از سال ۹۲ باشد و از لحاظ کاری، پررنگتر باشم.

سفر و تعطیلات نوروز

پارسا: معمولاً در تعطیلات نوروز سفر نمی روم و دوست دارم کنار خانواده باشم

جنب و جوش های عیدانه

پارسا: نو شدن سال را دوست دارم و از هیجان مردم، به وجد می آیم و حال و هوایم عوض می شود. این روزها برای من انرژی مثبت زیادی به همراه دارد.

بهترین عیدی

پارسا: گردنبند خورشید بسیار زیبایی که از پدر عزیزم عیدی گرفتم و متاسفانه آن را گم کردم.

کدبانوگری نیلوفر

پارسا: از نظر من کدبانوگری، فقط در شستشو و آشپزی خلاصه نمی شود. کدبانوی خانه باید روی خانه و خانواده مسلط باشد و بتواند آرامش را هم در منزل برقرار کند.

جان کلام

پارسا: دلم نمی خواهد اتفاق هایی که برایم خوشایند نیست، دوباره تکرار شود. دوست دارم خاطرات خوبم، بیشتر از خاطرات بدم باشد. آرزو می کنم همه، همدیگر را بیشتر دوست داشته باشیم.

سولماز آقمقانی به روایت خودش

آقمقانی: متولد پانزدهم خرداد سال ۱۳۶۳ هستم. یک برادر کوچکتر از خودم، به نام سعید دارم.

دنیای من

آقمقانی: این روزها مشغول کار هستم و سریال نوروزی «ما فرشته نیستیم»، به کارگردانی خانم فلورا سام را آماده پخش دارم. همزمان با این سریال تله فیلمی برای شبکه پنج آماده پخش دارم.

دنیای بازیگری

آقمقانی: از هفت سالگی و از طریق مدرسه وارد دنیای بازیگری شدم. کم کم علاقه ام باعثشد این حرفه را پیگیری کنم. اولین کار حرفه ای ام را در سال ۸۲ با سریال «ریشه در زمان» آغاز کردم.

همکاری با فلورا سام

آقمقانی: فلورا سام، کارگردان مهربان و واقعاً کار بلدی است. من در کنار او احساس آرامش می کنم. به نظر من سریال ما فرشته نیستیم، سریال پرمخاطبی خواهد بود.

سنت های عید

آقمقانی: من کمتر پیش می آید نزدیک عید برای خودم لباس نو بخرم ولی برای چیدن هفت سین و تمیز کردن و خانه تکانی ذوق دارم. از نظر من دید و بازدید عید، یکی از بهترین سنت ها است، چون خیلی از عزیزان را در طول سال کمتر می بینیم و عید نوروز، بهانه ای است تا دیدارها تازه شود. در کل، شور و حال و حس نزدیک شدن به بهار و بجا آوردن سنت های عید را دوست دارم.

خانه تکانی سخت

آقمقانی: فکر می کنم شیشه پاک کردن، سخت ترین قسمت خانه تکانی است.

کدبانوگری سولماز

آقمقانی: آشپزی ام خیلی خوب است و نظم و ترتیب خاصی در کارهایم دارم. در کل، به عنوان یک کدبانو، تبحر لازم را در بسیاری از امور دارم.

نقاط ضعف و قوت

آقمقانی: نقطه ضعفم، خوش بینی و سادگی زیادم است و نقطه قوتم هم مهربانی و انرژی مثبت است که سعی می کنم همیشه آن را حفظ کنم.

قشنگ ترین آرزو در لحظه سال تحویل

آقمقانی: آرزو می کنم سال جدید، سال پربار و مملو از اتفاقات خوب باشد.

کدبانو / شماره ۶ / فروردین ماه ۹۳ / سروناز صبوری / صفحه ۳۲

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار