|
|
کدخبر: ۱۵۹۸۳۰




فال روزانه ۲۸ / ۰۱ / ۱۳۹۳


فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید ایده های دست دوم شما به حقیقت بپیوندند و در این مسیر نیز لازم باشد تابه یک سفر هوایی بروید. خوب است که به برنامه ریزی های خود اهمیت دهید، اما اگر مشکل مالی دارید، لازم نیست همه آنها را یک جا به انجام برسانید. در ضمن، برای پیشبرد بهتر اهداف خود باید به کلاس های آموزشی در حوزه تکنولوژی بروید و با علم روز آشنا شوید. ارتباطات شما با دیگران امروز جدی تر از همیشه است. لازم نیست خیلی هم خشک و خشن باشید. شما و شریک عاطفیتان هر دو از این که همدیگر را دارید، خوشحال هستید. برای اینکه لحظه های شادی را هم در کنار هم تجربه کنید، بهتر است در مورد علاقه مندی های خود با هم حرف بزنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شاید با برخی مشکلات یا موانع در مسیر رسیدن به اهداف خود مواجه شوید. استرس نگیرید و سعی کنید با فکر باز برای برطرف کردن آنها راهکار عقلانی پیدا کنید. البته این را هم در نظر داشته باشد که از نظر مالی و کاری امروز خیلی وضعیت خوبی را شاهد نخواهید بود. تا جای ممکن خونسردی خود را حفظ کنید تا بدون روی دادن اتفاق بدی، امروز تمام شود. در رابطه عاطفی خود اما این فرصت و شهامت را دارید تا در مورد علاقه مندی ها و اهداف خود با شریکتان حرف بزنید و با هم به نتیجه های خوبی برسید. می توانید برای آینده و شادی بخشیدن بیشتر به رابطه خود برنامه ها جالبی طرح ریزی کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز متاسفانه کمی اعتماد به نفس خود را از دست می دهید. احتمال دارد ترس ها و نگرانی هایی که ریشه در کودکی شما دارند، امروز رو بیایند و همه توان شما برای انجام صحیح کارها را بگیرند. این استرس ها ممکن است موجب شود تا در برابر همکاران و دوستان خود واکنش های بدی نشان دهید و توصیه می کنیم بسیار محتاط باشید و سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید. امروز با شریک عاطفی خود در مورد علاقه مندی های خود حرف خواهید زد. این فرصتی است تا بیشتر یکدیگر را درک کنید و بیشتر به هم نزدیک شوید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز احساس می کنید دارید روی شن راه می روید و باید پس از رسیدن به مقصد، حسابی کفش هایتان را بتکانید و آنها را بشویید. شاید روز خسته کننده ای در پیش داشته باشید اما اگر بی حرکت در یک گوشه بنشینید و کار مهمی انجام ندهید، این حس بیشتر تشدید می شود و روز ناراحت کننده ای در انتظار شما خواهد بود. باید سعی کنید از همان ابتدای صبح، بسیار فعال و پرانرژی باشید تا انتهای روز همین طور بمانید. در مورد رابطه عاشقانه نیز این شهامت را دارید تا واضح و صادقانه در مورد احساسات خود حرف بزنید. البته این را نیز بدانید که شریکتان بسیار روی حرف های شما زوم می کند و حرف زدن برایتان بسیار دشوار خواهد شد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز احساس می کنید دارید روی شن راه می روید و باید پس از رسیدن به مقصد، حسابی کفش هایتان را بتکانید و آنها را بشویید. شاید روز خسته کننده ای در پیش داشته باشید اما اگر بی حرکت در یک گوشه بنشینید و کار مهمی انجام ندهید، این حس بیشتر تشدید می شود و روز ناراحت کننده ای در انتظار شما خواهد بود. باید سعی کنید از همان ابتدای صبح، بسیار فعال و پرانرژی باشید تا انتهای روز همین طور بمانید. در مورد رابطه عاشقانه نیز این شهامت را دارید تا واضح و صادقانه در مورد احساسات خود حرف بزنید. البته این را نیز بدانید که شریکتان بسیار روی حرف های شما زوم می کند و حرف زدن برایتان بسیار دشوار خواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور

از نظر احساسی روز سختی در پیش دارید. احساسات قدیمی و کهنه امروز دوباره رو می آیند و همه ذهن شما را درگیر خود می کنند. این تفکرات قدرت کار کردن را از شما خواهند گرفت اما سعی کنید تا حد امکان از آنها دوری کنید و در دام آنها گرفتار نشوید. این تفکرات حتی می توانند شما را بسیار عصبی و تندخو کنند و شاید با دیگران بدرفتاری داشته باشید. بر رفتارهای خود مسلط باشید. با خواندن کتابی عاشقانه شاید حس های عاطفی پیدا کنید که هیچ اشکالی هم ندارد. در این مسیر می توانید ریشه مشکلات خود و عشقتان را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز همه مسایل بسیار بالا و پایین دارند. در ارتباطات خود نیز ممکن است با سردرگمی های زیادی مواجه شوید. در ضمن، احتمال اینکه مشکلات مالی بیشتر از هر وقت دیگری خود را نشان دهند نیز زیاد است. اما این را بدانید با یادگیری تکنولوژی های روز می توانید برای زندگی و مسایل مالی خود اولویت بندی های درست داشته باشید و بتوانید اوضاع را به بهترین شکل، سروسامان بدهید. استرس را از خود دور کنید تا بتوانید کارها را درست انجام دهید. در رابطه احساسی خود اگر خیلی جدی بودید، تعجب نکنید. انرژی های امروز این فرصت را به شما می دهند در مورد علاقه مندی ها و خواسته های خود به طور صادقانه با فرد موردعلاقه تان صحبت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید دچار تنش های احساسی بشوید و این روی رابطه عاطفی شما نیز تاثیر منفی می گذارد. دلیل آن نیز مشکلات مالی است که امروز بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می کنند. مشکلات مالی باعثمی شوند تا برخی خریدهای خود را به تعویق بیندازید و این مساله شما را بسیار عصبی می کند. اما آرامش خود را حفظ کنید. با یادگیری برخی تکنولوژی های روز شاید بتوانید از این مشکل رهایی بیابید. در رابطه عاشقانه خود این شهامت و فرصت را خواهید داشت تا در مورد مسایل خود صادقانه حرف بزنید و نتایج ارزشمندی از این گفت وگو حاصل کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز برای شما بسیار هیجان انگیز است. ایده های بسیار جالبی به ذهنتان خطور می کنند و این باعثمی شود تشنه یادگیری مسایل جدید بشوید. در مورد موضوع مورد علاقه خود تحقیق کنید و در صورت امکان، در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید. این باعثمی شود در زندگی و کار خود نیز پیشرفت کنید. برای اینکه ایده هایتان را فراموش نکنید، آنها را در جایی یادداشت کنید. در رابطه عاشقانه تان بهترین کار این است که در فرصتی مناسب، دوتایی بنشینید و در مورد مشکلات خود با هم حرف بزنید. این کار باعثمی شود بیشتر همدیگر را بشناسید و بیشتر به هم نزدیک شوید.

فال روزانه متولدین دی

امروز به طور کامل احساس رهایی دارید و می خواهید خلاقیت و ابتکارات خود را اجرایی کنید و شکل واقعی به آنها ببخشید. اگر در زمینه هنر همچون موسیقی، نویسندگی، شعر یا نقاشی استعداد دارید، حتما برای خلق یک اثر ماندگار تلاش کنید. فکرتان امروز باز است و می توانید آثاری خلق کنید که ارزش بسیاری دارند. در مورد مسایل عاطفی نیز انرژی های فضا همه به نفع شما هستند و لحظه های بسیار خوبی را پشت سر خواهید گذاشت. شما می توانید با حرف زدن با شریک خود، مشکلات موجود را حل کنید و به سمت بهبود اوضاع پیش بروید.

فال روزانه متولدین بهمن

مسایلی که در خانه پیش می آیند شما را از رفتن به یک جمع دوستانه یا گردهمایی کاری باز می دارد. می توانید با حفظ آرامش خود برای انجام کارهای خانه برنامه ریزی کنید و با کمی مهربانی با اعضای خانه، آنها را زودتر از موعد انجام دهید و خود را با دوستان برسانید. اگر دچار استرس شوید همه روز خود را از دست خواهید داد. پس آرام باشید. امروز با آرامش و مهربانی می توانید در مورد احساسات واقعی خود به فرد موردعلاقه تان توضیح دهید. اگر در رابطه ای هستید که با مشکل مواجه شده است نیز، می توانید با حرف زدن امروز همه آنها را برطرف یا کمرنگ کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز باید سرخوش و بی خیال باشید. باید سعی کنید هر اتفاقی برایتان می افتد خیلی به آن فکر نکنید و عصبی یا ناامید نشوید. احتمال بروز مشکلات در این روز زیاد است اما شما با عصبی شدن اوضاع را بدتر خواهید کرد. آرام باشید تا رفتار شمابا دیگران بد نباشد. این موقعیت کاملا موقتی است و به زودی برطرف می شود، پس سعی کنید در دام آن گرفتار نشوید. امرو زدر قرار عاشقانه ای که با فرد موردعلاقه خود دارید، می توانید دید بهتری به هم پیدا کنید و بیش از پیش به هم علاقه مند شوید.



ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار