|
|
کدخبر: ۱۶۲۱۵۹

اپلیکیشن اندرویدی تیتراژهای ماندگار با بیش از ۸۲۰ تیتراژ و موسیقی های با کلام و بی کلام شبکه های تلویزیونی، با محیطی کاربر پسند عرضه شد.

به گزارشافکارنیوز؛ اپلیکیشن اندرویدی تیتراژهای ماندگار با هدف ارایه موسیقی فیلم ها، سریال ها و برنامه های تلویزیونی ایرانی و خارجی عرضه شد. در این برنامه فایل صوتی بیش از ۸۲۰ تیتراژ به تفکیک نام فیلم، نام خواننده، نوع فیلم، موسیقی های با کلام و بی کلام و شبکه تلویزیونی، با محیطی کاربر پسند گردآوری شده است؛ به گونه ای که کاربران می توانند با استفاده از این برنامه اندرویدی تیتراژ فیلم ها، سریال ها و یا برنامه های تلویزیونی ایرانی و خارجی را به صورت مستقیم دانلود کرده و از گوش دادن به موسیقی های خاطره انگیز خود، لذت ببرند.

امکان اشتراک گذاری فایل صوتی ترانه ها، استفاده از موسیقی فیلم ها به عنوان زنگ تلفن همراه و دسترسی به بانک اطلاعاتی جامع فیلم ها و سریال ها شامل کارگردان، بازیگران، خواننده، آهنگساز، سال تولید و… از دیگر امکانات این برنامه به شمار می رود.
گفتنی است نسخه های جدید این اپلیکیشن به صورت ماهانه با افزودن تیتراژها و موسیقی های متن بیشتری از فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی ارائه خواهد شد.

حجم: ۴.۳۵ مگابایت
نسخه: ۱.۳
اجرا در: اندروید ۲.۳ و بالاتر

لینک دانلود

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار