|
|
کدخبر: ۱۶۵۵۸۴

ما دراینجا به شما نشان می دهیم که چگونه بتوانید راه های بهتری برای محافظت از رمز های عبورتان انتخاب کنید و همچنین دلایل استفاده از LastPass و نصب آن و چگونیگی استفاده از ان را نشان خواهیم داد.

دنیای فناوری اطلاعات:چه کسی می تواند این تعداد بیشمار سایت با اسامی رمزی که از ما خواسته شده به همراه جزئیات ثبت نامی ما را به خاطر داشته باشد؟ و چگونه ما مطمئن میشویم که آنها به دست مجرمین نمی افتد؟ یک پاسخ استفاده از برنامه مدیریت رمز عبور LastPass – است LastPass – سرویسی است که ID امن در کامپیوتر شما و کلمات عبور شما را به یاد داشته و ورود شما به سایت های مورد علاقه تان را انجام میدهد.

تمام حساب های سایت هایمان و اطلاعاتی که در مورد خودمان وارد کرده ایم را در پایگاه داده های خود نگه داشته و محافظت میکند. ما دراینجا به شما نشان می دهیم که چگونه بتوانید راه های بهتری برای محافظت از رمز های عبورتان انتخاب کنید و همچنین دلایل استفاده از LastPass و نصب آن و چگونیگی استفاده از ان را نشان خواهیم داد.

همه باید به فکر امنیت رمز عبور خود باشند. و این هفته با توجه به حضور گسترده خطای heartbleed باید از lastpass بخاطره کشف خطا. heartbleed تشکر کرد

این یک روش ساده برای امنیت رمز های عبورمان است تا زمانیکه سیستم های رمزگذاری هوشمند وارد بازار شوند.



LastPass مانند اغلب وب سایت ها از الگوریتم درهمسازی استفاده می کند.

هرچند الگوریتم های درهم سازی خیلی مطمئن نیستند به خصوص زمانی که ضعیف اعمال می شوند.

LastPass یک رشته هش از آدرس ایمیل و رمز عبوراصلی شما را بر روی کامپیوتر شما(و نه سرور آن) ذخیره کرده، که از آن به عنوان یک کلید رمزنگاری برای جزئیات رمزهای عبور سایت های مختلف قبل از ذخیره سازی در سرورها استفاده میکند

این شرکت نمی خواهد اطلاعات شما و کلید رمزگذاری شما را بداند برای همین برای هر شخصی یک ID واحد از کلمه عبور و کلید رمزنگاری برای شخص درست میکند. هنگامی که شما حساب کاربری خود را ایجاد کنید این رمز شناسه با یک عدد تصادفی درهم سازی میشود. و در پایان حساب کاربری شما اینگونه تصدیق میشود.

نصب LastPass بر روی سیستم و مرورگرهای شما


چه سیستم عامل شما لینوکس، ویندوز و مکینتاش باشد برای نصب فقط کافیست برنامه مطابق با سیستم عامل خود را دانلود و به کمک دستورالعمل ها آن را نصب کنید.

اولین گزینه ای که به شما ارائه می شود نصب افزونه های کروم و فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر و سافاری و پشتیبانی کامل از آنها است.

اگر مرورگر شما در لیست نیست میتوانید از LastPass’ bookmarkle استقاده کنید. گزینه های بعدی برای مدیریت پلاگین های مرورگر شما می باشد که می توانید آنها را نصب کرده یا از آنها صرف نظر کنید.



نصب رابط کاربری ان بسیار ساده و راحت است.

بعد از شما خواسته میشود یک حساب کاربری ایجاد یا وارد حساب کار بری خود شوید و پس از آن همه ی پسوردهای مرورگرهای شما که خود وارد کردید به دسکتاپ شما ریخته شده و تمام پسوردها ذخیره میشود. حال شما میتوانید رمزهای عبور خود و کش های آنها را از مرورگرهای خود پاک کنید.



bookmarkle برای مرورگر هایی که Plug - in ها را پشتیبانی نمی کنند


اگر مرورگرهای شما پلاگین ها را پشتیبانی نمی کنند شما می توانید برای بازیابی جزئیات خود هنگام ورود از bookmarkle
استفاده کنید.

وارد شوید و روی ستون سمت چپ bookmarkle کلیک کنید یک pop Up و سه لینک به شما می دهد، که می توانید آنرا در bookmark bar قرار دهید.

در مرحله اول، LastPass اجازه ورود به سیستم را به شما می دهد بطوری که با یک کلیک می توانید وارد اغلب وب سایت ها شوید البته بعضی سایت ها این اجازه را نمی دهند. در مراحل بعدی باعثمی شود شما در شرایط امنی وارد وب سایت ها شوید و مشکلات و ایرادات فعلی آنرا حل می کند.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار