|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۹۵

با گذشت یکسال از برگزاری ازمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، معاون منابع انسانی وزارت نفت اعلام کرد: تمام تلاش خود را انجام می دهیم که به زودی نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران را اعلام کنیم.

به گزارشافکارنیوز، کریم سلحشور از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران(که سال گذشته برگزار شده بود)، در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: به زودی تکلیف پذیرفته شدگان نهایی مشخص می شود.

وی یادآور شد: قبول داریم فرآیند اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون، طولانی شده، اما موضوع در حال رسیدگی است.

این مقام مسئول، افزود: شرکت ملی نفت ایران، مسئولیت خود را در این زمینه انجام و معاونت منابع انسانی وزارت نفت، گزارش های لازم را به وزیر نفت ارائه داده است.

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در اولین فرصت ممکن، نتایج بررسی ها را اعلام کرده و به نگرانی پذیرفته شدگان در آزمون خاتمه دهیم.

این در حالی است که با ادامه تاخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، برخی از پذیرفته شدگان در این آزمون مدعی هستند که وضعیت ازدواج آنها در گروی استخدام در نفت بوده و این در حالی است که نتایج آزمون استخدام در کارتابل برخی از مسئولان ارشد وزارت نفت بایگانی شده است.

اسفند ماه ۱۳۹۱ شرکت ملی نفت ایران اقدام به ثبت نام جهت انجام آزمون استخدامی جهت اشتغال در نزدیک به ۲۷۰۰ رسته شغلی نمود و این آزمون در ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۲ با حضور ۱۲۹۰۰۰ نفر انجام گرفت و لقب بزرگترین آزمون استخدامی را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار