|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۰۴

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری(Ph. D) سال ۱۳۹۳ مجاز به انتخاب رشته شده اند تا امروز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www. sanjesh. org برای انتخاب رشته اقدامش کنند.

خبرگزاری فارس:بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری(Ph. D) سال ۱۳۹۳ مجاز به انتخاب رشته شده اند تا امروز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www. sanjesh. org برای انتخاب رشته اقدامش کنند.

با توجه به اینکه بعضی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پس از تدوین دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی(شماره ۲) این آزمون برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده یا اصلاحاتی در رشته های مورد پذیرش ارائه داده اند، متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین براساس کدرشته محل های این اطلاعیه نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد نظر اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که انتخاب رشته کرده اند نیز می توانند حداکثر تا پایان روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه برای ویرایش انتخاب های خود اقدام کنند.

شایان ذکر است، بررسی سوابق علمی داوطلبان از ۲۵ اردیبهشت آغاز و نتایج نهایی ۱۰ شهریورماه اعلام می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار