|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۸۸

دفتر تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای به ارائه توضیحاتی در خصوص اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها به نقل از وزیر ارتباطات پرداخت.

خبرگزاری فارس:دفتر تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای به ارائه توضیحاتی در خصوص اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها به نقل از وزیر ارتباطات پرداخت.

متن اطلاعیه صادر شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به این شرح است:

احتراماً باتوجه به انتشار اخباری مبنی بر اظهارات وزیر محترم ارتباطات و فن آوری اطلاعات در خصوص تلاش ایشان برای رفع فیلتر فیس بوک مطالب ذیل جهت اطلاع و انتشار تقدیم می شود:

۱ وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به دعوت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در روز پنج شنبه مورخ ۱۱/۲ / ۱۳۹۳ به منظور بازدید از مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی و شرکت در جشنواره تبلیغ نوین و دیدار با مراجع عظام تقلید در قم حضور یافت.

۲ با توجه به فضای ایجاد شده برای طلاب و فضلای اهل فن برای حضور در عرصه های مختلف تبلیغی از جمله فضای مجازی یکی از برنامه های ایشان جلسه با مدیران مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی با هدف رفع موانع و مشکلات فنی در این عرصه بود که بدیهی است لزوم حضور اهل فن و متخصصین مرکز در این میان برکسی پوشیده نیست.

۳ وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به هیچ وجه در اظهارات خود صحبتی از رفع فیلتر فیس بوک به میان نیاورد بلکه با توجه به اظهارات مدیران مرکز مبنی بر امکان حضور پاسخگویان این مرکز در فضاهایی نظیر فیس بوک، ضمن تشویق این امر از آثار مثبت حضور متخصصان دینی در فضای مجازی سخن گفت و بر توانایی مدیریت این فضا تأکید کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار