|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۱۳

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی همزمان با آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت از فراهم شدن امکان استفاده از خدمات بستری در بیمارستان های دولتی قبل از صدور دفترچه بیمه همگانی خبر داد.

همشهری آنلاین:سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی همزمان با آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت از فراهم شدن امکان استفاده از خدمات بستری در بیمارستان های دولتی قبل از صدور دفترچه بیمه همگانی خبر داد.

سیدمهدی میرشاه ولد در این باره اظهار کرد: ممکن است افرادی قبل از زمان صدور و دریافت دفترچه های بیمه همگانی به خدمات بستری نیاز پیدا کنند، در این صورت امکانی فراهم شده است تا این افراد بتوانند به ادارات کل بیمه سلامت شهرستان های سراسر کشور و دریافت معرفی نامه به بیمارستان های دولتی طرف قرارداد سازمان مراجعه کنند و از خدمات بستری بهره مند شوند.

وی تأکید کرد: شرط لازم برای استفاده از این امکان طی مراحل استعلام و محرزشدن فاقد بیمه بودن فرد ثبت نام کننده است. مردم می توانند با ورود به سامانه بیمه سلامت به نشانی www. bimehsalamat. ir و وارد کردن شماره تلفن همراه و کدملی از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده صدور دفاتر بیمه ای از اول خرداد آغاز خواهد شد.

میرشاه ولد با اشاره به آخرین آمار ثبت نام افراد فاقد بیمه در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی اظهار داشت: بالغ بر ۳میلیون نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند. وی تصریح کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با دفاتر پیشخوان دولت، این دفاتر آمادگی ثبت نام متقاضیان را در ساعات اداری دارند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار