|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۶۸

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال امتحانات دانش آموزان زودتر از موعد همیشگی آغاز می شود و تا قبل از آغاز جام جهانی برزیل به پایان می رسد.

خبرگزاری ایسنا:معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال امتحانات دانش آموزان زودتر از موعد همیشگی آغاز می شود و تا قبل از آغاز جام جهانی برزیل به پایان می رسد.

زرافشان افزود: ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده نیز از اول خرداد ماه آغاز می شود.

وی اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه و بقیه پایه ها نیز از نیمه دوم خرداد آغاز می شود و تا نیمه تیرماه ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش همچنین از تغییرات در سال تحصیلی جدید خبر داد و ادامه داد: مهمترین تغییر در سال تحصیلی آینده استقرار پایه هشتم متوسطه در نظام آموزشی است که در سال گذشته پایه هفتم اضافه شده بود.

زرافشان از افزوده شدن ۸ عنوان درسی جدید در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: در سال تحصیلی آینده دو عنوان درسی جدید اضافه خواهد شد و شش عنوان درسی نیز با تغییرات مواجه خواهند شد.

وی کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی را محور اصلی برنامه های آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سالجاری عنوان کرد و ادامه داد: یک مجموعه فعالیتهای گسترده و خوبی جهت کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی انجام خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار