|
|
کدخبر: ۱۷۲۸۲۲


فال روزانه ۱۸ / ۰۲ / ۱۳۹۳


فال روزانه متولدین فروردین

گاهی عشق به نحوی عجیب و اسرارآمیز به سوی ما می آید طوری که اگر یک میلیون سال هم فکر می کردیم تصورش را نمی کردیم. با انرژی امروز عاقلانه آن است که منتظر باشید اتفاقات غیرمنتظره ای بیفتد و مادامیکه بحثرمانس در میان است باید ذهنتان را باز نگه دارید. شاید آشنایی با یک نفر شروع یک رابطه عالی باشد، ولی این آشنا و شروع رابطه آنطور که مجسم می کنید نیست. در چند هفته آینده کار شما کاملاً روان و بدون مشکل انجام می شود. مسئله آن است که زیاد هم نباید خیالتان راحت باشد. شاید به این علت که تلاش کمتری می کنید تا همان نتایج را بدست آورید، حس کنید که نباید خودتان را به دردسر بیندازید و حس می کنید تنبل شده اید. ولی اینطور نیست و در عوض باید به خودتان فشار بیاورید و بیشتر تلاش کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

انرژی امروز کائنات شگون و یمن خوبی برای رمانس دارد، ولی این شگون به طرق سنتی به سوی شما نمی آید. شاید رابطه ای را از طریق اینترنت آغاز کنید و فوراً متوجه شوید که طرفتان چقدر خاص است. همچنین ممکن است در یک گروه با فردی آشنا شوید و هر دوی شما بخاطر ایده آل های قوی و مشترک وارد این گروه شده اید. در نتیجه حس می کنید که ارتباط روحی عمیق و صمیمی با هم دارید. در محل کار شما نمی توانید با یک نفر چشم در چشم شوید و متأسفانه این روند در چند هفته آینده ادامه دارد. یادتان باشد که ارتباطات و درک متقابل مسیرهای دوطرفه هستند. شما هم باید به سهم خود کاری کنید تا ارتباطات برقرار شوند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شاید یک دل نه صد دل عاشق یک نفر شوید، به خصوص که تحت تأثیر انرژی امروز هستید. این آشنایی شما با گفتگویی غیرعادی در مورد چیزهایی آغاز می شود که نه تنها متفاوت هستند، بلکه عجیب غریب و غیرعادی هستند. شما فوراً عاشق می شوید و عشق شما کاملاً از ظاهرتان مشخص است و شاید هم کمی گیج کننده باشد. تفکر شما امروز سرعت می گیرد. شما متوجه می شوید که آنچه قبلاً ساعت ها بدان می اندیشیدید حالا فقط چند دقیقه به آن فکر می کنید و مسئله حل می شود. این چابکی ذهنی شما ظرف چند هفته آینده با شما است، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید. بدین ترتیب می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید و در کارهای زیادی موفق شوید.

فال روزانه متولدین تیر

انرژی امروز برایتان شانس و فرصت تحقق یک رویا و آرزو در مورد بیرون رفتن و آشنا شدن با کسی را می یابید که او را کاملاً می پسندید. دلیل بدست آمدن این فرصت هرچه باشد، به نظر شما می آید که کاملاً تصادفی است. شما حس می کنید که انگار مدتها است یکدیگر را تا حدودی می شناسید، ولی هنوز چیزهای زیادی هست که باید در مورد همدیگر بفهمید. جنبه عملی امور را فراموش نکنید و آنها را هم در نظر داشته باشید. امروز در محل کار اطلاعات آنچنان سریع و آتشی به دستتان می رسد که همگام شدن با سرعت آن برایتان سخت می شود. بدانید که لازم نیست امروز به همه آنها رسیدگی کنید. بعداً هم می توانید به بسیاری از آنها برسید. به خودتان فشار نیاورید که رم را یک روزه فتح کنید!

فال روزانه متولدین مرداد

تأثیر انرژی امروز روی حیات رمانتیک شما شدید است و گویی از هر سوی تیرهای عشق به سوی قلبتان فرود می آیند و شما هدف اصلی آنها هستید. شاید متوجه شوید کسی که او را تابحال دوست می دانستید ناگهان هاله جدید و اسرارآمیزی به خود می گیرد و متوجه نمی شوید که چرا تابحال به ویژگی های او توجه نکرده بودید. ذهن شما در محل کار بیش از پیش کنجکاو شده است. حس می کنید تشنگی دائمی برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد هر موضوعی که می خوانید دارید. در دو هفته آینده این روند ادامه دارد. این تشنگی و علاقه مفرط به یاد گرفتن را با کلاس رفتن یا آموزش پیشرفته و حرفه ای دیدن پرورش دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز حس می کنید که طرف مقابل شما هر عیب و ایرادی هم که داشته باشد، تحت جلوه های رمانتیک و عاشقانه امروز، این ایرادهای او مانند مه صبحگاهی ناپدید می شوند. شاید حالا زمان بسیار خوبی برای آن باشد که دعواها و مشکلات تان را کنار بگذارید و زمان بیشتری را با هم سپری کنید و عشق تان را بهم نشان دهید. در محل کار نیز داشتن دانش و اطلاعات در مورد چیزی کافی نیست. اطرافیان و همکاران به واقعیت ها و مدارک محکم و قابل اطمینان نیاز دارند تا به آنچه می گویید ایمان بیاورند و آن را باور کنند. این رویه در دو هفته آینده ادامه دارد، بنابراین مطمئن شوید که با سلاح اطلاعات و مدارک در محل کار ظاهر می شوید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز گویی بهشت رمانتیکی برای شما وجود دارد که باید از آن حداکثر استفاده را ببرید. انرژی امروز باعثمی شود که شما و عشقتان از فضای رمانتیک حاضر بهره ببرید. بنابراین برای آنکه پیوند شما محکمتر از قبل شود، باید وارد عمل شوید. برای شام به مکان خاص و شیکی بروید و زیر نور شمع شام بخورید و از آن لذت ببرید. مسافرت های کوتاه کاری در چشم انداز چند هفته آینده دیده می شوند. شاید شما را بفرستند که پروژه خاصی را تمام کنید و یا در مورد موضوع خاصی تحقیق خود را کامل کنید. در هر صورت باید از تغییر در روتین روزانه استفاده کنید تا الهام و انگیزی بیشتری بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

انرژی امروز شما را تشویق می کند تا از فرصت خوبی که به دستتان می رسد حداکثر بهره را ببرید. اگر کسی هست که شما او را می شناسید و او را می پسندید و محبت زیادی به او دارید، از انرژی امروز تا جائیکه می توانید استفاده کنید و با او قرار بگذارید، حتی اگر شده بطور تصادفی(عمداً!) با او روبرو شوید. حتماً ارزشش را دارد. در محل کار در ابتدا شما از سد اطلاعاتی که در دو هفته آینده برایتان ایجاد می شود لذت می برید. ولی در نهایت روند کاری شما کند می شود و در مورد آن دچار آشفتگی می شوید. راه حل شما برای این مدت آن است که همه کارها را قدم به قدم و مرحله به مرحله پیش ببرید. سعی کنید زیاد خودتان را درگیر و خسته نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

حال و هوای امروز باعثمی شود که دلتان آب شود. انرژی های امروز آنقدر رمانتیک هستند که شما نمی توانید در مقابل وسوسه پیشنهاد آشنایی دادن به کسی مقاومت کنید. اگر در رابطه ای دائمی و بلندمدت هستید، باید از این فرصت برای تحکیم پیوند خود استفاده کنید. اگر برای اولین بار با کسی بیرون می روید، حتماً تحت تأثیر او قرار می گیرید و مات و مبهوت می شوید. قضیه هرچه باشد، شما امروز را تا مدتی فراموش نمی کنید. ارتباط با دیگران در محل کار تا دو هفته آینده بسیار قوی می شود. در نتیجه پیشرفت عمده ای صورت می گیرد. تا وقتیکه شما از این زمان به درستی و عاقلانه استفاده کنید، می توانید پیشرفت های زیادی در اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی

انرژی امروز تا وقتی که موضوع فرد خاصی در میان باشد بر شما و آن فرد تأثیر بسیار خوبی دارد. شاید فکر کرده بودید که قرار است با یکی از مشتریان خود برای ناهار کاری بیرون بروید و بعد از مدت کوتاهی متوجه می شوید که این ناهار و این ملاقات فراتر از موضوعات کاری است. هر دوی شما به میزان زیادی بهم جذب شده اید و به نظر می رسد که بین شما پیوندی معنوی برقرار شده است. ایده کوچک یا مشکلی که در محل کار وجود دارد شما را مشغول می کند و ذهنتان درگیر می شود. هرچه بیشتر روی آن تمرکز و دقت می کنید، بیشتر شما را دیوانه می کند. سعی کنید چشم انداز ماجرا را از دست ندهید، و بقیه را فراموش کنید زیرا این رویه تا دو هفته دیگر همچنان ادامه دارد.

فال روزانه متولدین بهمن

شاید متوجه شوید که تا وقتی که در جلسه یا باشگاه یا دورهمی با دیگران هستید و ایده ها و ایده آل هایتان را مطرح می کنید و با آنها در میان می گذارید، فردی هست که با شما ارتباط ملموس و واقعی برقرار می کند. انرژی امروز به شما کمک می کند تا این فرد را در سطح عمیق تری بشناسید و با خصوصیات او بیشتر آشنا شوید، ولی سعی کنید آشنایی شما از لحاظ معنوی نیز عمیق و معنادار باشد. در محل کار نیز درگیری ذهنی در چند هفته آینده برایتان موضوعی عادی و رایج می شود. دیگران با شما موافق نیستند و در عین حال نمی ترسند که این موضوع را رو در رو به شما و بقیه بگویند. در نتیجه شما حالت دفاعی به خود می گیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

انرژی امروز باعثمی شود که اگر برای اولین بار با کسی بیرون می روید تا با او آشنا شوید، هر دوی شما نقاط مثبت همدیگر را ببینید و باید بگوییم که حتی شما تحت تأثیر یکدیگر قرار می گیرید. اگر در رابطه ای دائمی هستید، پس باید عاقل باشید و از این زمان استفاده کنید تا پیوند بین خود را محکم تر کنید و عشق سوزانی که در درون شما هست را کشف کنید. در محل کار تردید در مورد یک وضعیت خاص باعثمی شود که احساس عدم کفایت و بیهودگی کنید. نگذارید این مسئله به شما فشار بیاورد. واقعیت این است که شما تمام اطلاعات لازم برای انجام کار را در اختیار ندارید. این اطلاعات در دو هفته آینده به دستتان می رسد.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار