|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۱۹

پیکنام سرویس ارسال ایمیل زیگور می باشد. این سرویس بر اساس نیازهای کاربران ایرانی طراحی و پیاده سازی شده است. آدرس ایمیل هر کاربر در زیگور به صورت username @ zigur. com می باشد. در ادامه برخی از امکانات پیک را معرفی می نماییم:

اتصال به سرویس های مختلف ایمیل

بسیاری از کاربران ایمیل از سرویسهای قدیمی ارسال و دریافت پست الکترونیک مثل مایکروسافت اوتلوک و یا موزیلا تاندربرد استفاده می کنند. امکان اتصال ایمیل زیگور به این سرویس ها نیز در اختیار کاربران به رایگان قرار داده شده است. همچنین در صورت لزوم می توانید ایمیل زیگور خود را به حساب جیمیل تان متصل نمایید.

پیوست فایل تا حجم ۵۰ مگابایت

برای کاربران سرویس ایمیل زیگور محدودیت های عمومی حجم ارسال فایل برداشته شده است و به راحتی می توانند تا سقف ۵۰ مگابایت اقدام به ارسال پیوست در ایمیل خود بکنند. از آنجا که سرور سرویس پیک در ایران می باشد سرعت پیوست فایل افزایش چشم گیری یافته است. همچنین برای جلوگیری از ارسال ویروس، آنتی ویروس اقدام به بررسی فایل های پیوست می کند.

پایان محدودیت سرعت و امنیت اطلاعات

یکی از دغدغه های هر کشوری حفظ اطلاعات شهروندانش در داخل آن کشور می باشد. پیک زیگور با بهره مندی از سرورهای داخلی اجازه خروج اطلاعات داخلی را نمی دهد و کاربران به راحتی می توانند اقدام به ارسال و دریافت اطلاعات نمایند و از این جهت محدودیتی ندارند. همچنین محدودیت سرعت برای استفاده از سرویس پیک از بین رفته است.

رمز نگاری اطلاعات

سرویس ایمیل زیگور تمام پیام ها و محتوای ارسال شده را رمزنگاری می کند. این رمزنگاری سبب می شود هیچ کسی یه جز گیرنده ایمیل نتواند به محتوای ایمیل دسترسی داشته باشد. همچنین پروتکل امن SLL بر اساس آخرین استاندارد منتشر شده در این سرویس استفاده می شود.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار