|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۷۶

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۳ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا:مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۳ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

حسین توکلی روزیکشنبه با بیان این مطلب افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۳ که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته آزمون مذکور اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده تا بتوانند تا روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات و تغییرات برخی از موارد دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی از ساعت ۱۸ امروز برروی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت.

وی از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۳ خواست تا با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد - رشته مجاز اقدام کرده و این کد - رشته ها را به ترتیب اولویت علاقه در فرم اینترنتی انتخاب رشته مرتب کنند.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که تا این ساعت نسبت به انتخاب رشته و ثبت آن در فرم اینترنتی نیز اقدام کرده اند نیز می توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان در خصوص برخی از اصلاحات و تغییرات دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی، در صورت ضرورت تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ ردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان نسبت به ویرایش این فرم اقدام کنند.

به گفته توکلی تا ساعت هشت صبح امروز(یکشنبه) تعداد ۱۲۸ هزار و ۴۷۰ داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ اقدام کرده بودند.

۳۶۳ هزار و ۴۹۲ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده اند که از میان آنها بیش از ۳۶ هزار نفر در دو کد - رشته امتحانی مجاز شده اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار