|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۹۱

مدیر کل نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: انتشار پیامکی مبنی بر مرگ پنج نفر بر اثر مصرف سوسیس و کالباس در بیمارستان آریا تهران صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا: دکتر هدایت حسینی گفت: پیش از این نیز خبری مبنی بر بروز ضایعه نخاعی ۱۰ شهروند به دلیل مصرف سوسیس و کالباس و انتقال آنها به بیمارستان نمازی شیراز منتشر شده بود که بر اساس گزارش رسمی بیمارستان این مورد تکذیب شد.

وی با اشاره به این که حوزه سلامت به دلیل اهمیتی که در جامعه دارد از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: چرخش اخبار بی پایه و اساس و بدون مستندات علمی و رسمی می تواند در فضاهای مجازی آرامش مردم را بشدت تحت تاثیر قرار دهد.

مدیر کل نظارت بر مواد غذایی وزارت بهداشت از مردم خواست تا نسبت به انتشار این گونه اخبار که فاقد منبع مستند و قانونی است و منجر به تشویش اذهان عمومی می شوند، اعتماد نکنند.

بر اساس این گزارش، در همین رابطه دکتر مسعود بهنود راد، مدیر عامل بیمارستان آریا در تهران نیز با ارسال نمابری به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد: هیچ گونه آمار فوتی در یک ماه اخیر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف سوسیس و کالباس در این بیمارستان نداشته ایم و خبر فوق به شدت تکذیب می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار