|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۰۴

در این گزارش به معرفی راهکار های ساده برطرف کردن بوی بد دهان و زردی دندان با استفاده از مواد طبیعی می پردازیم.

یکی از مشکلات شایع در سطح تعاملات روزانه ما، بوی بد دهان است که علاوه بر ایجاد احساس ناخوشایند در مخاطب خود فرد را نیز آزار می دهد. همچنین یکی از رایج ترین مسائل روزه داران در ماه مبارک رمضان مبارزه با بوی بد دهان است. یکی از مهم ترین دلایل به وجود آمدن این رایحه نامطلوب خشکی دهان در ماه رمضان است. همچنین یکی دیگر از دشواری های موجود زردی دندان ها است که بسیاری از ما درگیر آن هستیم. برای مقابله با این دو معضل راهکار های مختلفی وجود دارد که یکی از ساده ترین آن ها، استفاده از مواد طبیعی دردسترس و مفیدی است که روزانه آن ها را مصرف می کنیم. در ادامه روش استفاده از این مواد خوراکی را می آوریم:

ریحان
یکی از مفید ترین این مواد طبیعی ریحان است. این گیاه، سفید کننده دندان و به صورت کلی خوشبو کننده است. برای برطرف کردن بوی بد دهان برگ های ریحان را خشک و آسیاب کنید سپس به خمیردندان اضافه کرده و هر روز از آن استفاده کنید.

نمک
استعمال نمک یکی از قدیمی ترین درمان ها برای رفع زردی دندان هاست. جهت رفع بوی ناخوشایند دهان می توانید مقداری نمک و زغال را با هم مخلوط کرده و دندان های خود را با آن تمیز کنید.

پوست پرتقال
راهکار موثر و کارآمد برای مقابله با بوی نامطبوع دهان و رفع زردی دندان ها استفاده از پوست پرتقال است. کافی است هر شب پیش از خواب، پوست پرتقال را به دندان بمالید.

هویج
فیبر موجود در هویج به عنوان پاک کننده دندان عمل می کند و خوردن آن به منظور برطرف کردن بوی بد دهان مفید خواهد بود.

جوش شیرین
شما همچنین می توانید با مالیدن جوش شیرین به دندان های خود، لایه های زرد آن ها از بین ببرید و به رفع بوی نامطبوع دهان خود کمک کنید. این پودر را می توان به خمیردندان نیز افزود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار