|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۲۴

Multi Window Manager اپلیکیشنی برای گوشی‌های سامسونگ است که با آن می‌توانید ویژگی اجرای دو پنجره‌ای را به تمام اپلیکیشن‌ها اضافه کنید.

به گزارش امید نیوز به نقل از زومیت:

یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی‌های سامسونگ، اجرای هم‌زمان دو برنامه یا MultiWindows است؛ به‌طوری که کاربر قادر خواهد بود دو برنامه را در دو پنجره جداگانه و به‌طور هم‌زمان اجرا کند. البته این ویژگی در گوشی‌های جدیدتر سامسونگ وجود دارد و توضیحات ما به این معنا نیست که تمام گوشی‌های سامسونگ از این ویژگی برخوردار خواهند بود. نکته‌ای که در این میان وجود دارد، این است که برای اجرای برنامه در پنجره‌ی شناور، علاوه بر آنکه رام گوشی باید این ویژگی را داشته باشد، اپلیکیشن مورد نظر نیز باید از این قابلیت پشتیبانی کند. برای مثال ممکن است حتی در صورتی که رام گوشی شما دارای این ویژگی است؛ همچنان قادر به اجرای MultiWindows برخی برنامه‌ها نباشید. این موضوع خوشبختانه به کمک اپلیکیشن Multi Window Manager قابل حل خواهد بود و توسط این برنامه می‌توانید هر اپلیکیشنی را که دوست دارید، به این ویژگی مجهز کنید. البته توجه داشته باشید که این برنامه تنها روی گوشی‌های سامسونگی کاربرد خواهد داشت که از ویژگی MultiWindows برخوردارند. شرط دوم برای استفاده از این برنامه دسترسی روت است و برای آنکه این اپلیکیشن قادر به اعمال تغییرات در برنامه‌های دیگر باشد، باید گوشی خود را روت کرده باشید. همچنین در برخی رام‌های سامسونگ علاوه بر روت بودن گوشی، به نصب بودن Xposed Installer نیز نیاز خواهید داشت و در صورتی که اجرای عادی برنامه موفقیت‌آمیز نبود، می‌توانید با نصب پیش‌نیاز XposedInstaller کاربرد برنامه را امتحان کنید.

هنگام نگارش این مطلب، Multi Window Manager را روی یک گوشی سامسونگ نصب کردیم و شاهد عملکرد موفق آن بودیم. اپلیکیشن OGinstagram در حالت عادی از نمایش دو پنجره‌ای پشتیبانی نمی‌کند که به لطف این برنامه توانستیم آن را به این ویژگی کاربردی مجهز کنیم. حال به سراغ نحوه‌ی عملکرد این برنامه خواهیم رفت. بعد از نصب و اجرای این برنامه، با لیستی از اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی گوشی مواجه خواهید شد که مقابل آن‌ها گزینه‌ای برای تیک زدن قرار دارد. برخی برنامه‌ها به‌طور پیش‌فرض تیک خورده‌اند که به معنای پشتیبانی آن‌ها از ویژگی مولتی ویندوز است. برای اضافه کردن ویژگی مولتی ویندوز به برنامه‌ی مورد نظر خود کافی است تیک مقابل آن را بزنید و سپس علامت ذخیره در بالای صفحه را لمس کنید تا به همین سادگی اپلیکیشن مورد نظر قابل اجرا در حالت دو پنجره‌ای یا شناور باشد. در صورتی که عملکرد برنامه موفق نبود، بهتر است یک بار گوشی خود را ریبوت کنید تا شاهد تغییرات جدید باشید. برای این عمل می‌توانید از حالت FastReboot نیز استفاده کنید و لزوما نیازی به ریبوت سخت‌افزاری نیست. در صورتی که نیاز به نصب XposedInstaller داشتید می‌توانید از طریق این لینک آن را روی گوشی روت شده‌ی خود نصب کنید. برای دسترسی به آموزش روت کردن گوشی نیز می‌توانید از این لینک استفاده کنید. این برنامه برای اجرا به اندروید ۴.۱ یا بالاتر نیاز خواهد داشت و دارای ۷ مگابایت حجم است. برای دانلود این برنامه و پیوستن به ۱۰۰ هزار کاربر برنامه در پلی‌استور گوگل، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لینک دانلود مخصوص گوشی های سامسونگ:

http: / / dl. androidha. com / android / farvardin - ۹۲ / Samsung _ Multi _ Window _ Manager _ v۱.۳. ۴ _ www. AndroidHa. com. apk

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار