|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۰۷

InstaMark اپلیکیشنی برای اضافه کردن واترمارک‌های جذاب و گوناگون همچون نام، نام محل، اطلاعات آب و هوایی و … به تصاویر ثبت شده است.

به گزارش امیدنیوز به نقل از زومیت:

نشر تصاویر در دنیای مجازی در کنار تمام نکات مثبتی که دارد، می‌تواند باعثکپی‌برداری‌های غیرمجاز شود؛ به‌طوری‌که عکس‌های شما توسط کاربران مختلفی ذخیره و به اشتراک گذاشته می‌شود بدون آنکه نامی از شما در توضیحات عکس ثبت شده باشد. یا حتی در برخی موارد مشاهده شده است که افراد سودجو، تصاویر ثبت یا تهیه شده توسط افراد دیگر را با نام خود منتشر می‌کنند؛ امری که بارها برای نویسنده‌های مختلف زومیت نیز پیش آمده است و شاهد کپی بدون ذکر منبع عکس‌ها و آموزش‌های تصویری در وب‌سایت‌های مختلف بوده‌ایم. اپلیکیشن‌هایی مانند InstaMark ابزارهای مفیدی هستند که قادر به ثبت لوگو یا نام شما روی تصاویر هستند و تا حد زیادی به حفظ Copyright عکس‌ها کمک می‌کنند. البته هدف این برنامه‌ها مبارزه با افراد سودجو نیست؛ چرا که اگر قصد سوءاستفاده از یک اثر وجود داشته باشد، به هر طریق راهی برای انجام آن پیدا خواهد شد. InstaMark بیشتر برای ثبت نام یا لوگوی صاحب اثر روی عکس‌ها به کار می‌رود تا وقتی عکس‌های شما توسط علاقه‌مندان ذخیره و در شبکه‌های دیگر منتشر می‌شوند، نام و لوگوی شما نیز همراه با عکس به معرض نمایش گذاشته شود.

علاوه بر تمام مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، تزئین عکس‌ها نیز یکی از کاربردهای مهم واترمارک‌ها محسوب می‌شود. برای مثال بسیار جالب خواهد بود که مواردی همچون تاریخ و مکان ثبت عکس یا حتی آب و هوایی که در لحظه‌ی ثبت تصویر در آن ناحیه وجود دارد، روی تصاویر حک شود. InstaMark علاوه بر امکان اضافه کردن نام و لوگو، از موارد بسیار متنوعی نیز برخوردار است که توسط آن می‌توانید عکس‌های ثبت‌شده را با استیکرها و اطلاعات گوناگون تزئین کنید. ده‌ها پوسته‌ی مختلف برای آب و هوا، بیش از ۱۰۰ طرح و دیزاین مختلف، ۴۰۰ استیکر و Clipart برای تزئین تصاویر، ۱۰ فیلتر تصویری جذاب و … تنها بخشی از آیتم‌هایی هستند که در این برنامه در اختیار شما قرار خواهند گرفت. در صورتی که GPS و اینترنت گوشی فعال باشند، این برنامه می‌تواند به‌طور خودکار نام محل و وضعیت آب و هوایی را روی عکس‌های شما ثبت کند. معمولا کاربران برای متفاوت سازی تصاویر از اپلیکیشن‌هایی استفاده می‌کنند که دارای فیلترها و افکت‌های تصویری مختلف هستند. اما InstaMark با روشی متفاوت سعی در متنوع کردن تصاویر دارد و به‌طور ویژه پیشنهاد می‌کنیم همین حالا این برنامه را دانلود و امتحان کنید تا با یکی از متفاوت‌ترین اپلیکیشن‌های مربوط به تصاویر آشنا شوید. امکانات و تفاوت‌هایی که در InstaMark وجود دارند، دل کندن از آن را سخت می‌کنند و احتمالا با یک بار امتحان، به یکی از کاربران ثابت آن تبدیل خواهید شد. InstaMark با حجم ۱۷ مگابایت برای اندروید ۴.۱ یا بالاتر منتشر شده است و دارای بیش از ۵۰۰ هزار دانلود در پلی‌استور گوگل است.

لینک دانلود مخصوص اندروید:https: / / play. google. com / store / apps / details? id = com. rcplatform. instamark

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار