|
|
کدخبر: ۱۷۸۵۴۹

Root Call Blocker اپلیکیشنی برای مسدودسازی تماس و پیامک شماره‌های مزاحم در اندروید است که امکانات مختلفی در اختیار شما خواهد گذاشت.

به گزارش امیدنیوز به نقل از زومیت:

هنگامی که تماس یا پیامک مزاحمی از شماره‌های ناشناس دریافت می‌کنید، واکنش شما چیست؟ زمانی که بنا به دلایلی تمایل به جواب دادن به شماره‌ای خاص ندارید، چه راه حلی به کار می‌گیرید؟ تا همین چند سال پیش جوابی جز خاموش کردن گوشی برای این سؤال وجود نداشت؛ اما به لطف ورود گوشی‌های هوشمند و پیشرفته‌تر شدن گوشی‌های موبایل‌، اکنون مدت‌ها است که خبری از مزاحم‌های تلفنی و تماس‌های ناخواسته نیست. در نسل جدید گوشی‌ها، اپلیکیشن‌های با عنوان مسدودساز تماس یا پیامک منتشر شد که به کمک آن‌ها می‌توانید شماره‌های مزاحم یا ناخواسته را بلاک کنید تا شاهد هیچ تماس یا پیامکی از آن‌ها نباشید؛ به این معنا که اگر شماره‌ای را توسط این اپلیکیشن‌ها مسدود کنید، هنگامی که آن شخص با شما تماس می‌گیرد، بوق اشغال برای او پخش می‌شود. این تماس‌های مسدود شده به هیچ عنوان مزاحم شما نخواهند شد و شما حتی متوجه این موضوع که از شماره‌های بلاک شده تماس یا پیامکی دریافت کرده‌اید، نخواهید شد و تنها با ورود به داخل اپلیکیشن لیست تماس‌ها یا پیامک‌های بلاک شده را مشاهده خواهید کرد. Root Call Blocker یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه است که به کمک آن می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های ناخواسته را به‌طور کامل مسدود کنید. البته در همین ابتدا باید این نکته را گوشزد کنیم که این برنامه برای اجرا نیاز به دسترسی روت دارد.

Root Call Blocker علاوه بر امکانات معمولی که در اکثر برنامه‌های مشابه یافت می‌شود، ویژگی‌های جالب دیگری نیز دارد. برای مثال مهم‌ترین وجه تمایز این برنامه نمایش ویجت شناور هنگام زنگ خوردن گوشی است. زمانی که تماسی دریافت می‌کنید، ویجت شناور این برنامه روی صفحه ظاهر خواهد شد. با لمس این ویجت می‌توانید با یک لمس، شماره‌ی مورد نظر را به لیست سیاه منتقل کنید تا مجدد از این شماره تماسی دریافت نکنید. به این ترتیب اگر شماره‌ای با شما تماس گرفت که قصد پاسخگویی به آن نداشتید، می‌توانید سریعا با لمس این ویجت آن را بلاک کنید تا اگر شخص مورد نظر دوباره با شما تماس گرفت، گوشی شما زنگ نخورد. تماس‌ها و پیامک‌های بلاک شده‌ای که به گوشی شما می‌رسند، به‌صورت کامل در پس‌زمینه مدیریت می‌شوند و گوشی شما در این مواقع زنگ نمی‌خورد یا صفحه‌ی آن روشن نمی‌شود. برای دسترسی به لیست تماس و پیامک‌هایی که مسدود شده‌اند، کافی است برنامه را اجرا کنید. برای حفظ امنیت این بخش، در تنظیمات برنامه می‌توانید اقدام به تعیین رمز عبور برای ورود به اپلیکیشن کنید تا اطلاعات شما در رابطه با شماره‌ها و پیامک‌های مسدود شده خصوصی باقی بماند. در نسخه‌های جدید اندروید نیز مشاهده شده است که اکثر اپلیکیشن‌های بلاک کننده باید به‌عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض پیام‌رسان تنظیم شوند تا قادر به کارکرد صحیح باشند. اما به لطف دسترسی‌های روت این برنامه، می‌توانید بدون تنظیم آن به‌عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض پیام‌رسان، پیامک‌ها را مسدود کنید. علاوه بر لیست شخصی که خود اقدام به ساخت آن می‌کنید، حالت‌های پیش‌فرض دیگری نیز در برنامه وجود دارد که برای مثال می‌توان به حالت «دریافت تماس تنها از شماره‌های موجود در دفترچه تلفن» اشاره کرد.

Root Call Blocker با حجم ۶ مگابایت برای اندروید ۲.۳ یا بالاتر منتشر شده و دارای دو نسخه‌ی پولی و رایگان است که در نسخه‌ی رایگان، با محدودیت تعداد شماره‌های بلاک شده مواجه خواهید بود. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لینک دانلود مخصوص اندروید:

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار