|
|
کدخبر: ۱۷۸۵۷۵

خطوط هوایی باید سعی کنند تا جایی که ممکن است همه مسافران را راضی نگه دارند و نوزادان هم از جمله مسافران به شمار می آیند.

به گزارش امیدنیوز به نقل از مجله برترینها بحثهای داغی درباره سوار هواپیما شدن نوزادان وجود دارد. بااین حال چیزی که مسلم است، خطوط هوایی باید سعی کنند تا جایی که ممکن است همه مسافران را راضی نگه دارند و نوزادان هم از جمله مسافران به شمار می آیند. باتوجه به عکس های نادر از سال ۱۹۵۳، تلاش برای فراهم کردن بهترین تجربه پرواز شامل راه حل های مهندسی شگفت انگیزی برای این مسافران جوان می شود.

همان طور که در این عکس ها می بینید، خطوط هوایی خارج از کشور بریتانیا برای تضمین رضایت مشتری یک گام فراتر رفته اند. آن ها ننوهایی برای نوزادان در هواییما قرار دارند تا در مسیرهای طولانی سفر کنند و به نوزادان اجازه می دهد با ایمنی و راحتی این مسیر را بخوابند، البته طراحی ننوها به گونه ای بود که مانع سقوط نوزادان می شد. اما هنگام برخاستن و فرود هواپیما لازم بود که والدین نوزاد را نگه دارند، همین عمل تا امروز هم ادامه دارد. اگرچه خطوط هوایی امروزی نیز امکانات مشابهی را برای نوزادان فراهم می کنند، اما بیشتر آن ها به دیوار وصل می شوند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار