|
|
کدخبر: ۱۷۹۰۱۱

Super File Manager اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های خود را در محیطی بسیار مدرن و جذاب مدیریت کنید.

به گزارش امیدنیوز به نقل از زومیت اندروید معمولا در تمام ویرایش‌ها از رام‌ گوشی‌های اندروید، یک اپلیکیشن پیش‌فرض برای دسترسی و مدیریت فایل‌ها دارد که البته اکثرا تنها در حد استفاده‌های ابتدایی هستند و نیاز به جایگزین شدن دارند. اگر شما نیز به دنبال جایگزینی زیبا و البته توانا در زمینه‌ی مدیریت فایل‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم با معرفی Super File Manager با ما همراه باشید. این فایل منیجر از ظاهری رنگارنگ و بسیار چشم‌نواز بهره‌مند است که رقیبی جدی برای دیگر فایل منیجرهای متریال به‌حساب می‌آید و کاربرانی که به طراحی فلت یا متریال علاقه‌ی بیشتری دارند، می‌توانند با نصب Super File Manager، فایل منیجری با این سبک از طراحی در اختیار داشته باشند.

تمامی امکاناتی که برای کار با فایل‌ها نیاز دارید از جمله کپی، انتقال، تغییر نام و … همگی در Super File Manager وجود دارند و علاوه بر آن می‌توانید به‌سادگی به مدیریت فایل‌های صوتی و ویدئویی بپردازید. در صفحه‌ی اصلی Super File Manager نیز فایل‌های موجود در حافظه‌ی گوشی به تفکیک نوع آن‌ها(عکس، موسیقی و …) به نمایش درخواهند آمد تا دسترسی کاربران به فایل‌های مورد نظر را سریع‌تر از پیش کند. برای دانلود این اپلیکیشن که از کیفیت ظاهری بالایی برخوردار است و مناسب تبلت‌های اندروید نیز هست، می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

لینک دانلود مخصوص اندروید

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار