|
|
کدخبر: ۱۷۹۲۷۳

راه این که بتوانید فایل های صوتی را در گوشی تان پخش کنید به نرم افزار پلیری که بتواند فایل های صوتی را پشتیبانی کند نیاز دارید. همانطور که می دانید به صورت پیش فرض یک برنامه پلیر فایل های صوتی در گوشی ها وجود دارد که امکان پخش این دسته از فایل ها را به کاربران می دهد.

به گزارش امیدنیوز به نقل از برترینها راه این که بتوانید فایل های صوتی را در گوشی تان پخش کنید به نرم افزار پلیری که بتواند فایل های صوتی را پشتیبانی کند نیاز دارید. همانطور که می دانید به صورت پیش فرض یک برنامه پلیر فایل های صوتی در گوشی ها وجود دارد که امکان پخش این دسته از فایل ها را به کاربران می دهد. اما شاید متوجه شده باشید که این پلیر دارای امکانات بسیار زیادی نیست و نمی تواند تمام نیازهای کاربران را رفع کند. اما این بار قصد معرفی یک پلیر بسیار قدرتمند و با عالی با نام Equalizer + Pro را داریم که با استفاده از آن می توانید تمام فایل های صوتی را اجرا کنید.
Equalizer + Pro Music Player قابلیت بهینه سازی افزایش کیفیت صدای فایل های صوتی در گوشی را فراهم می کند. با استفاده از این برنامه می توانید به کتابخانه فایل های صوتی خود دسترسی مستقیم، از داخل خود برنامه، داشته باشید. قابلیت جستوجوی برای ایستگاه های مخلتف و ذخیره کردن آنها نیز در این برنامه وجود دارد. این برنامه قابلیت فعال کردن و استفاده از پنج band frequencies مختلف را می دهد. شما می توانید فیلترهای مختلف صوتی را امتحان کنید تا بهترین فیلتر را برای گوش دادن به فایل های صوتی خود بیابید.

برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار + Equalizer:

. دارا بودن ۵ باند اکولایزر
. قابلیت پخش فایل های صوتی
. دسترسی نامحدود به کتابخانه موسیقی گوشی
. قابلیت پخش فیلم در پشت صفحه گوشی
. قابلیت جستوجوی فایل های صوتی songs, album, artists و playlis
. ۸ اکولایزر پیش تنظیم بر اساس سبکهای موسیقی مختلف
. دارا بودن گزینه دوبار کلیک برای تنظیم حجم فیلترهای فرکانس
. اضافه کردن فایل های صوتی به صف پخش
. دارا بودن حالت تکرار برای گوش دادن به موسیقی در دفعات بسیار زیاد
. قابلیت گوش دادن به فایل های صوتی به صورت اتفاقی
. کنترل صدای فایل های در حال پخش
. sound rendering بسیار حرفه ای
. دارا بودن ظاهر ساده و کاربرپسند

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار