|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۰۲

Collateral اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید از محیط نوتیفیکیشن‌بار گوشی به عنوان یادآور استفاده کنید.

به گزارش امیدنیوز به نقل از زومیت بارها پیش می‌آید که قصد انجام یک امر بسیار مهم و حیاتی داریم اما به دلایل مختلف از جمله مشغله‌های ذهنی، آن را فراموش می‌کنیم. این مشکل همیشه با انسان بوده است و حتی تا همین چند سال پیش که گوشی‌های موبایل تا این حد بین مردم ریشه نکرده بودند، از روش‌هایی همچون علامت زدن با خودکار روی دست یا تنظیم زنگ ساعت‌های مچی و… برای فراموش نکردن موارد مهم استفاده می‌کردیم. اما به لطف گوشی‌های هوشمند، مبحثی با عنوان Reminder به وجود آمد که یک بار برای همیشه این مشکل را ریشه‌کن کرد. Reminder‌ - ها که در زبان فارسی، یادآور نامیده می‌شوند، اپلیکیشن‌های هوشمندی با توانایی یادآوری موضوعات مهمی که از قبل در آن‌ها ثبت کرده‌اید، هستند و به این ترتیب، مشکل فراموشی امور مختلف را به صفر نزدیک کرده‌اند. Collateral یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی یادآوری مسائل است که موضوعات درج‌شده در آن را در Notification Area در نوار اعلان‌ها به شما نمایش خواهد داد.

نحوه‌ی کار با Collateral بسیار ساده است. کافی است آن را اجرا کنید و لیست یا یادداشتی را که در ذهن دارید، در آن ثبت کنید. حال آن را برای ثبت در بخش نوتیفیکیشن‌بار Pin کنید تا از این پس هرگاه که نوتیفیکیشن‌بار را به پایین کشیدید، یادداشت خود را در آن بخش ملاحظه کنید. این ویژگی باعثخواهد شد یادداشت شما همیشه مقابل چشمانتان باشد و از فراموش‌شدن آن جلوگیری شود. برای مثال می‌توانید لیست خریدی که بعد از یک روز کاری و در راه منزل باید تهیه کنید، در این بخش ثبت کنید تا بدون احتمال فراموشی، بتوانید آن را خریداری کنید و به انجام برسانید. امکان رنگ‌بندی یادداشت‌ها، دارا بودن بیش از ۴۰۰ آیکون برای علامت‌گذاری یادداشت‌ها و امکان وارد کردن یادداشت از دیگر اپلیکیشن‌ها(به کمک گزینه Share) از ویژگی‌هایی هستند که در این برنامه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. Collateral با حجم ۸ مگابایت و برای اندروید ۴.۱ یا بالاتر منتشر شده است. برای دریافت نسخه‌ی رایگان این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها:

. طراحی ساده و گویای محیط کاربری
. امکان پین کردن یادداشت‌ها به محیط نوتیفیکیشن بار

دانلود از گوگل پلی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار