|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۶۳

اما به راستی چه چیزی شما را برای دیگران یا جنس مخالف جذاب تر می کند؟ در این مطلب نکاتی را که از نظر علمی بر جذابیت تان می افزایید، به شما معرفی می کنیم تا با رعایت آنها جذاب تر از همیشه بدرخشید.

به گزارش امیدنیوز به نقل از برترینها اگر چه زیبایی ژنتیکی است اما از نظر علمی ثابت شده که برخی چیزها بر جذابیت افراد می افزاید. اما به راستی چه چیزی شما را برای دیگران یا جنس مخالف جذاب تر می کند؟ در این مطلب نکاتی را که از نظر علمی بر جذابیت تان می افزایید، به شما معرفی می کنیم تا با رعایت آنها جذاب تر از همیشه بدرخشید.

خنده برای خانم ها

یکی از چیزهایی که بر جذابیت خانم ها می افزاید، خنده است. ثابت شده که مردم به خانم هایی که خنده بر لبانشان نقش دارد، علاقمندند به این دلیل که خنده چهره آنها را دوستانه و مهربانانه تر نشان می دهد. اگر چه این مورد برای آقایان صدق نمی کند اما توصیه ما به خانم ها این است که بیشتر بخندند.

رنگ قرمز

رنگ قرمز سمبل چیست؟ عشق، گل رز، گرما، بوسه… به همین دلیل تحقیقات ثابت کرده که پوشیدن لباس هایی به رنگ قرمز افراد را جذاب تر نشان می دهد. طبق تحقیقی که در سال ۲۰۱۳ صورت گرفت، این نتایج برای تمام مردم در سراسر جهان، بخصوص برای خانم ها، صادق است.

ابراز احساسات

برخی از افراد تصور می کنند که اگر شخصیتی مرموز داشته باشند جذاب ترند، در حالی که تحقیقات اخیر ثابت کرده افرادی که صادقانه از احساسات درونی خود سخن می گویند، محبوبیت بیشتری دارند، دلیل آن هم فعل و انفعالات مغزی است. اگر شما از راز درون تان سخت نگویید، طرف مقابل تان چگونه به احساسات شما پی ببرد؟ بنابراین با بیان آنچه در فکر و دلتان می گذرد، در واقع این فرصت را به دیگران می دهید تا از انگیزه و هدف شما آگاهی یافته و در نهایت با توجه به آنها عکس العمل نشان دهد. در نهایت، جذابیت وابسته به داده های مغزی و توانایی دریافت آنهاست.

بلند حرف زدن برای خانم ها و آرام صحبت کردن برای آقایان

شاید تا به حال خلاف این مد نظرتان بود اما بهتر است که در فکرتان تجدید نظر کنید. محققان انگلیسی به این نتیجه رسیده اند خانم هایی که با تن صدای بالا سخن می گویند و بر عکس آقایانی که با تن صدای آرام سخن می گویند، جذابیت بیشتری در میان دیگران دارند. تا به حال مردم بر این باور بودند که تن صدای پایین و آرام نشان دهنده ضعف و قدرت بدنی پایین است در حالی که تحقیقات اخیر خلاف این را ثابت کرده است. تن صدای بلند برای خانم ها نیز اعتماد به نفس شان را نشان داده و آنها را جذاب تر می سازد.

شوخ بودن

حتما شنیده اید که برخی از خانم ها تنها به این دلیل که مرد زندگی شان آنها را مدام می خنداند، انتخاب شان کرده اند. تحقیقات نشان می دهد که شوخ بودن، به خصوص برای آقایان، جذابیت بسیاری دارد. بنابراین آقایانی که بیشتر می خندانند برای خانم ها جذاب تر و خانم هایی که بیشتر به حرف های آنها می خندند برای آقایان محبوبیت بیشتری نسبت به دیگران دارند.

حیوان خانگی

اگر شما هم یک حیوان خانگی دارید، حتما می دانید که ارتباط برقرار کردن با دیگران برایتان راحت تر است. حیوانات خانگی موضوع خوبی برای شروع مکالمات میان افراد است. به عنوان مثال افرادی که حیوانات خانگی خود را برای گشت و گذار به بیرون از خانه می برند، در طول مسیر با افراد بیشتری صحبت خواهند کرد. به علاوه، خیلی ها چگونگی رفتار افراد با حیوانات را معیار شناخت خود قرار می دهند. بنابراین اگر حیوان خانگی دارید، از نگاه خیلی ها جذاب تر خواهید بود.

مهربانی

جذابیت تنها ظاهر نیست، بلکه رفتار افراد است که آنها را جذاب یا به عکس منفور نشان می دهد. تحقیقات اخیر ثابت کرده که مهربانی یکی از مهمترین عواملی است که یک فرد را در میان دیگران جذاب و خواستنی جلوه می دهد. در واقع چیزی که خوب است، زیباست.

اهمیت دادن به ظاهر

هیچ شکی وجود ندارد که ظاهر زیبا دیگران را جذب می کند. به بیان دیگر، اگر شما به خود اهمیت دهید، دیگران نیز به شما اهمیت خواهند داد. موهای آراسته، لباسی برازنده، تناسب اندام و… توجه افراد را به سمت شما جلب خواهد کرد. با ارزش قائل شدن برای خود، در واقع به دیگران نشان می دهید که برای آنها نیز ارزش قائلید.

نداشتن استرس

استرس چهره شما را از این رو به آن رو می کند. به عنوان مثال زیر چشمان تان را گود می کند، پوست تان را خشک و چروک می سازد یا حتی حالت چشمان تان را تغییر می دهد. نه تنها ظاهر، که استرس بر سیستم ایمنی بدنی شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. تحقیقی نشان داده خانم ها به آقایانی که آرام اند علاقه بیشتری نشان می دهند. بنابراین تا می توانید استرس را از خود دور کنید.

ریش

ریش یکی از عواملی است که آقایان را برای خانم ها جذاب می کند. تحقیقاتی که در استرالیا انجام شد ثابت کرد که خانم ها به سمت آقایانی که ریش های حجیم و پرپشتی دارند بیشتر جذب می شوند. از طرفی ریش خاصیت های دیگری چون سلامتی نیز دارد. به عنوان مثال از برخورد آفتاب به پوست آقایان و در نتیجه ابتلا به سرطان پوست، جلوگیری کرده یا حتی مانع از ورود گرد و غبار به مجرای بینی یا دهان می شود.

آرایش کم

آرایش موردی شخصی است اما آیا هر چه آرایش بیشتر باشد، جذابیت نیز بیشتر می شود؟ خیر. برخی از خانم ها فکر می کنند که آرایش زیاد آنها را زیباتر نشان می دهد در صورتی که خلاف این ثابت شده است. صورت های بدون آرایش محبوبیت بیشتری، به خصوص برای آقایان، دارند. اگر چه خانم ها برای بالا بردن اعتماد به نفس شان دست به دامن لوازم آرایش می شوند اما این را هم از یاد نبرند که آرایش زیاد نتیجه ای خلاف آنچه می خواهند را می دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار