|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۹۸

دکتر قالیباف در تازه‌ترین نظریه انتخاباتی‌اش اعلام کرد ۹۹.۹۹ درصد از مردم یا خیلی پول دارند یا خیلی بی‌پولند و در مجموع، باید وضع زندگی‌شان زیر و رو شود و در حال حاضر نمی‌شود به آن‌ها در اداره مملکت تکیه کرد، زیرا یا بسیار بالای خط فقرند یا بسیار زیر خط فقر هستند.

به گزارش امیدنیوز - احمدرضا کاظمى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

ایشان در پاسخ خبرنگاری که پرسید: «ببخشید … آن یک صدم درصد که در آمار شما لحاظ نشده‌اند، چه کسانی هستند؟» دکتر قالیباف هم گفت: «کاندیدایی که چهل و خرده‌ای ساله عیان است، چه حاجت به بیان است؟ بنده و تیمم هستیم دیگه!».

جایزه نوبل فیزیک به دکتر قالیباف تعلق گرفت. این اولین‌بار است که در طول تاریخ، جایزه فیزیک به یک فرد، غیر از دانشمندان فیزیک اهدا می‌شود.

اما آن‌طور که هیات داوران این جایزه در بیانیه‌شان اعلام کردند، خدمات دکتر قالیباف به علم فیزیک در این چهل ساله به حدی بوده که نمی‌شد آن‌ را نادیده گرفت. در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: «تبدیل زباله‌هایی مثل پوست هندوانه، پوست کچلیک، نخ دندان، ته مانده خورشت قرمه‌سبزی و برگ‌های پلاسیده کاهو به برق و نیروی الکتریسیته، کاری است که جهان دانش را در حیرت فرو برد، به‌خصوص بخش ژاپن‌اش را که حتی از بیانیه‌های هیات داوران نوبل هم برق تولید می‌کنند! ما اعضای هیات داورانِ جایزه نوبل به نمایندگی از طرف تمام دانشمندان جهان از مردم ایران درخواست می‌کنیم همچنان به دکتر قالیباف رای ندهند زیرا نگرانیم سرگرم شدن ایشان به مشاغلی مثل ریاست‌جمهوری، فرصت تحقیق و نوآوری‌های علمی را از نامبرده بگیرد!».

دکتر احمدی‌نژاد در نامه‌ای به سازمان صداو‌سیما درخواست کرد با‌توجه به انبوه حق ایشان برای پاسخگویی به تهمت‌های وارد شده از طرف کاندیداهای ریاست‌جمهوری در ۴۰ سال اخیر، شبکه‌ای تلویزیونی به نام «احمدی تی‌وی» راه‌اندازی شود تا ایشان بتوانند به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخ این اتهام‌ها را بدهند!

در بخش‌هایی از این نامه آمده است: «‌اینجانب سال‌هاست از دوربین تلویزیون دور مانده‌ام و ناگفته‌های بسیاری دارم که فقط وقتی دوربین برنامه زنده می‌بینم، بر لبم جاری می‌شود و دست و دلم به روکردن اسنادش می‌رود که این اسناد هم تماما نزد بنده موجود است.

پس هرچه سریع‌تر دستور بفرمایید شبکه مورد نظر بنده تاسیس شود. لطفا کلید استودیوی پخش زنده‌اش را هم با پیک موتوری، برایم بفرستید نارمک…. در غیر این صورت با‌وجود اینکه به شما و دوربین‌های پخش‌زنده سازمان‌تان علاقه‌مندم، مجبورم اسنادی رو کنم که مشخص می‌کند این دوربین‌ها قبل از به‌کارگیری در صدا‌وسیما در چه شبکه‌هایی، چه برنامه‌های مساله‌دار و شیش و هشتی‌ای را ضبط می‌کردند!».

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار