|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۴۰

مقر جدید اپل یا همان اپل پارک قرار است در ماه های آتی میزبان کارمندان کمپانی بوده و از همین رو همه نیروها دست به دست هم داده تا با حداکثر سرعت، کار ساخت سازه سفینه ای شکل را به پایان برسانند. خوشبختانه هر از گاهی ویدیوهایی توسط افراد کنجکاو و به وسیله پهپادها ثبت می شوند که ما را از روند تکمیل پروژه با خبر می کنند.

به گزارش امیدنیوز به نقل از دیجیاتو امروز «متیو رابرتز» در کانال یوتوب خود ویدیوی ضبط شده ای را با علاقه مندان به اشتراک گذاشته که نشان می دهد عملیات نصب پنل های خورشیدی روی سقف سازه تقریباً به اتمام رسیده اما هنوز در محوطه بیرونی و به خصوص قسمت های مربوط به حوض عظیم و عملیات درخت کاری، شاهد فعالیت جدی و سنگین کارگران هستیم.

گفتنی است عملیات فضاسازی کمپ اپل در طی هفته های اخیر با جدیت تمام در حال پیگیری است و حتی خبرها حاکی از آن هستند که به دلیل نیاز به کاشت تعداد بسیار زیادی درخت در محوطه، کمپانی های دیگر با مشکل کمبود درخت مواجه شده اند و سفارشات آنها به دستشان نرسیده است.

علاوه بر آن گزارش ها نشان می دهند که عملیات محوطه سازی و ساخت ساختمان های جانبی تا تابستان سال جاری ادامه خواهد یافت و در این بین با وجود آنکه برخی سازه ها مانند پارکینگ به صورت کامل ساخته شده اند اما بعضی دیگر مثل تالار کنفرانس که با نام «سالن استیو جابز» شناخته می شود، هنوز ناتمام هستند. لازم به اشاره است که انتظار می رود انتقال کامل ۱۳,۰۰۰ کارمند اپل به کمپ جدید حدوداً شش ماه به طول بینجامد.

برای مشاهده کلیک کنید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار