|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۵۶

S Photo Editor برنامه‌ای همه‌کاره برای ویرایش تصاویر است که در آن می‌توانید مدل‌های موی متنوع برای خود انتخاب کنید، ریش یا لنز بگذارید، تصاویر کلاژ و Pip بسازید و فیلترهای جذابی روی عکس‌ها اعمال کنید.

به گزارش امیدنیوز به نقل از زومیت مبحثویرایش تصویر را به‌جرئت می‌توان محبوب‌ترین زمینه در میان اپلیکیشن‌های اندروید دانست. کافی است سری به پلی‌استور بزنید تا مشاهده کنید تعداد بی‌شماری از اپلیکیشن‌های موجود در این مارکت در ویرایش تصاویر فعالیت دارند. S Photo Editor یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس است که همه کار برای شما انجام می‌دهد. اگر قصد ساخت تصاویر کلاژ دارید، اگر می‌خواهید روی عکس‌های خود فیلترهای متنوع اعمال کنید، اگر تصمیم گرفته‌اید تصاویر مناسبتی و PIP بسازید، اگر دوست دارید مدل‌های موی مختلف را تست کنید یا رنگ چشم‌هایتان را تغییر دهید، اگر کنجکاوید که بدانید ریش و سبیل به صورت شما می‌آید یا خیر، کافی است S Photo Editor را دانلود و نصب کنید. اسکرین‌شات زیر نمونه‌ای از امکان تغییر حالت و رنگ مو و همچنین تغییر رنگ چشم‌ها است که می‌تواند شما را با میزان دقت و تمیزی نتایج این برنامه آشنا کند. بدیهی است که برای رسیدن به بهترین نتیجه باید از عکس‌های مناسب(وضوح کامل، رو به دوربین) استفاده کنید.

در اولین اجرای برنامه، تمام امکاناتی که در بالا اشاره کردیم، به‌صورت تفکیک‌شده در اختیار شما قرار خواهند گرفت‌ و می‌توانید هر تصمیمی که دارید، وارد بخش مربوط به آن شوید. نکته‌ی نه‌چندان خوشایندی که در برنامه وجود دارد، نیاز به دانلود اولیه‌ی افکت‌ها(برای مثال پکیج مدل مو) است. اگرچه حجم این افکت‌ها به ۱ مگابایت نیز نمی‌رسد و با سرعت بالایی دانلود می‌شوند؛ اما بهتر بود که سازنده این افکت‌ها را به‌طور آفلاین در برنامه قرار می‌داد. بعد از دانلود افکت‌ها یا قالب‌های کلاژ می‌توانید به‌صورت آفلاین نیز از برنامه استفاده کنید. کیفیت آیتم‌های مو و ریش مناسب است و در صورت استفاده صحیح و دقیق، می‌توانید تصاویر طبیعی و جذابی به وجود آورید‌. این برنامه به‌صورت رایگان و با تبلیغ درون‌برنامه‌ای منتشر شده است که البته این موضوع خللی در کارکرد برنامه و استفاده‌ی شما ایجاد نخواهد کرد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

طراحی گویا و رابط کاربری زیبا
ده‌ها مدل مو دخترانه و پسرانه
ده‌ها مدل ریش و سبیل و لنز چشم
امکان ساخت تصاویر Pip و Collage
امکان اعمال افکت‌های جذاب


دانلود اپلیکیشن از پلی‌استور

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار