|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۲۷

روزی روزلین فیشر فکر کرد آیا اشک های غم و اندوه با اشک شوق فرق دارند؟ بنابراین به بررسی آن ها را زیر میکروسکوپ پرداخت. او صد اشک مختلف را بررسی کرد و فهمید اشک های اساسی(آن هایی که بدن ما برای روانی چشم هایمان تولید می کند) شدیدا با اشک هایی هنگام خرد کردن پیاز می ریزیم متفاوت هستند.

به گزارش امیدنیوز به نقل از برترینها حتی اشک های خنده با اشک های غم و اندوه شباهت ندارند. مانند یک قطره اقیانوس، هر قطره اشک حامل ذرات میکروسکوپی تجارب انسانی است. او پروژه خود را توپوگرافی اشک نامید. جوزف استرامبرگ توضیح می دهد که سه نوع اصلی اشک وجود دارد: اشک های اساسی، رفلکس و روانی. همه اشک ها حاوی مواد ارگانیک از جمله روغن، آنتی بادی ها و آنزیم هایی می شود که در آب نمک معلق هستند.

انواع مختلف اشک مولکول های مجزایی دارند. اشک های احساسی هورمون های پروتئینی از جمله انتقال دهنده عصبی انکفالین دارند که یک مسکن طبیعی است و هنگام استرس آزاد می شود. به علاوه اشک ها زیر میکروسکوپ نمک های کریستالی شده هستند و می توانند به اشکال مختلفی منجر شود. حتی اشک های روانی با ترکیب شیمیایی مشابه می توانند بسیار متفاوت باشند.

اشک گریه شدید

اشک تغییر

اشک غم و اندوه

اشک پیاز

اشک های اساسی

اشک یادآوری

اشک تجدید دیدار

اشک های پایان و آغاز

اشک امید

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار