|
|
کدخبر: ۱۸۱۲۲۰

اشیاء عجیبی هر روزه به ساحل می‌رسند که برخی آنها در عین عجیب بودن ترسناک نیز هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اقیانوس‌ها 70 درصد کره‌ی زمین را فراگرفته‌ اند و بشر تنها توانسته 5 درصد آنها را کشف کند. در این مطلب میخواهیم اشیای عجیبی که به ساحل رسیده اند را معرفی کنیم. این اشیا یا ساخته دست آدمی هستند و یا از اعماق اقیانوس به ساحل رسیده اند.

بمب‌

بچه‌های یک خانواده انگلیسی در ساحل پارک پمبری کانتری در جنوب ولز مشغول بازی با یک توپ فلزی بودند که نیمی از آن با صدف پوشانده شده بود، همگی با دیدن ابعاد بزرگش به فکر فرو رفته بودند تا اینکه با دیدن نوشته‌ی حاشیه‌ی آن متوجه شدند که این توپ فلزی یک بمب عمل‌ نکرده است. این بمب با هفتاد سال قدمت از بازماندگان جنگ جهانی دوم بود.

چشم اژدها

این چشم در سال 2012 به سواحل فلوریدا رسید و کاملا سالم و دست نخورده بود و حتی از آن خون می‌چکید. نکته عجیب این چشم ابعاد بزرگ آن بود که گویی متعلق به یک اژدها بوده است. با تجزیه و تحلیل فراوان، محققان فلوریدا متوجه شدند این چشم متعلق به یک اره‌ماهی در اقیانوس بوده و وزنش بیش از 450 کیلوگرم تخمین زده شده بود.

لشگری از اسکوئیدها

اسکوئیدها در واقع ماهی های مرکب هستند که در آب رنگارنگ و زیبا ولی در خشکی کاملا رنگ پریده و ترسناک به نظر می‌رسند. نام دیگر آنها "شیاطین سرخ" است چرا که بسیار خشن هستند و همدیگر را نیز می خورند. در سال 2005 نزدیک به 500 اسکوئید به ساحل نیوپورت نشستند. بعضی از آنها 2 متر طول و 45 کیلوگرم وزن داشتند. این اتفاق در سال 2011 نیز مشاهده شد که منظره ای وحشتناک داشت.

پای انسان

پیشنهاد میکنیم در صورت مشاهده یک کفش در ساحل آنرا جدی نگیرید چرا که ممکن است پای انسان نیز در آن جا مانده باشد! در سال 2011 دختری یک کفش در ساحل سیلیش کانادا پیدا کرد که پای انسان هنوز داخل کفش بود! تا فوریه ۲۰۱۶، دقیقا 16 پای انسان در همان منطقه پیدا شده بود. دو حدس برای این مساله وجود دارد، فاجعه‌ای طبیعی و قتلی زنجیره‌ای. البته برخی نیز بر این باورند که این پاها بازمانده‌ای از سانحه‌ی هواپیمایی هستند.

مواد مخدر

کشف 25 کیلو کوکائین در سال 2016 در ساحل فلوریدا رکورد قیمتی ترین اشیا عجیب را زد. این مواد مخدر در آجرها جاسازی و با پلاستیکی مشکی کاملا پوشیده شده بودند و هنوز هیچکس ادعای مالکیت اجناس را نکرده است. قیمت این اجناس را در بازار خورده‌فروشی تا 2 میلیون دلار تخمین زدند و معلوم نیست که چرا این همه سود را به دریا ریخته اند؟

پیامی عجیب در بطری

همه ما در داستان ها خوانده ایم که داخل بطری‌ها معمولا نامه‌هایی عاشقانه یا اعتراف به عمیق‌ترین رازهای مردم قرار گرفته است. اما همیشه هم این گونه نیست! شخصی در کالیفرنیا بطری عجیبی پیدا می کند که لب‌ریز از مایعی صورتی رنگ بود و یک کروات مشکی دور عکسی پیچیده شده بود. عکس متعلق به یک زن بود و یک سنجاق هم به عکس زده بودند و احتمالا طلسمی هم خوانده شده بود. بر اساس یک افسانه قدیمی در صورت نفرین شخصی آن را به یک جسم مادی وصل می‌کنند، سنجاق نقش واصل را داشته است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار