|
|
کدخبر: ۱۸۳۵۰۴

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی:

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیأت‌های مذهبی از سراسر کشور برای امدادرسانی به شهروندان پل‌دختری پای کار آمده‌اند.

حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیل در پل‌دختر نه در مرحله آب‌گیری بلکه در مرحله ویرانگری است.

وی عنوان کرد: شورای هیئات سراسر کشور از استان‌های مختلف برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان پای کار آمده‌اند.

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در لرستان نیز  هیات‌های مذهبی بسیار فعال بوده و برای کار جهادی و خدمات‌رسانی آستین بالا زده‌اند.

باباخانی با اشاره به اینکه سیل‌زدگان پل‌دختری در آزمایش بزرگی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: یک قرارگاه تبلیغی جهادی با هدف ایجاد هماهنگی در حوزه فعالیت‌های جهادی و تبلیغی تشکیل شده و فعال است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی دامنه خسارات مردم نیز باید هر چه بیشتر پای کار آمده و به منظور امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان به ایفای نقش بپردازند.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: کمک می‌کنیم تا موکب‌های اربعین در منطقه مستقر شده و در حوزه‌های مختلف کار کمک‌رسانی به مردم را انجام دهند.

باباخانی ابراز امیدواری کرد از نیمه شعبان کار وارد مرحله ساخت و ساز شده و بر اساس برنامه زمان‌بندی ساخت مسکن برای سیل‌زدگان ادامه یابد.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار