|
|
کدخبر: ۲۸۳۱۵

ماوس وسیله ای پرکار در دنیای رایانه است و در صورتی که نباشد دیگر کار با رایانه بی معنا می شود زیرا هیچ وقت نمی توانید از تمام امکانات رایانه بدون ماوس استفاده کنید.

به گزارشامید، سیر تکامل ماوس ها از غلطکی به نوری و اپتیک رسید و این روزها ماوس های شناور نیز دیده می شود که البته قیمت های بسیار بالایی دارند اما در آینده ای نه چندان دور ماوس ها به خودکارهای الکتریکی هم تبدیل می شوند زیرا طرح های این دستگاه ها ارائه شده است.

" یون سون " که طراحی چینی است به تازکی ماوسی ابداع کرده است که می تواند تبدیل به قلم نوری شود. این ماوس ترکیبی از ماوس های شناور به همراه قلم های نوری برای تبلت و گوشی های هوشمند است که این روزها می توانید تهیه کنید.


این موس می تواند کارهای رایانه ای را بسیار ساده کند زیرا دیگر نیاز به تایپ کردن مطالب نیستید و تنها با نوشتن متون روی یک سطح الکتریکی به کمک این ماوس همه کلمات به صورت فایل های متنی در آمده و بعدا می توانید از آن ها استفاده کنید.

این ماوس طرحی است که در چند هفته اخیر شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت یا اپل را درگیر خود کرده است و ممکن است یکی از شرکت ها تصمیم به سرمایه گذاری روی آن کند. این باعثمی شود تا خیلی زودتر از آنچه تصور می شود این ماوس به دست مردم برسد.



ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار