|
|
کدخبر: ۲۹۴۷۷

ارندی، خواهر مارک زاکربرگ، در کتاب جدیدی که برای کودکان منتشر کرده، از خطرهای تلف کردن وقت در اینترنت گفته و از آن ها می خواهد که به دنیای واقعی برگردند.

به گزارشامید، ارندی، خواهر مارک زاکربرگ، در کتاب جدیدی که برای کودکان منتشر کرده، از خطرهای تلف کردن وقت در اینترنت گفته و از آن ها می خواهد که به دنیای واقعی برگردند.

خانواده های دلسوز اگر از کشیده شدن بچه های خودشان به سمت اینترنت نگران باشند، باید یک نفر را حتما نفرین کنند و آن کسی نیست جز مارک زاکربرگ! مردی که امروز طراح و مدیر عامل شبکه غول آسای فیس بوک است و بی رقیب در این دهکده جهانی برای خودش کاسبی می کند.


حالا شنیدن این خبر شاید عجیب به نظر برسد، اما رندی، خواهر مارک زاکربرگ، در کتاب جدیدی که برای کودکان منتشر کرده، از خطرهای تلف کردن وقت در اینترنت گفته و از آن ها می خواهد که به دنیای واقعی برگردند. این کتاب مصور " دات " نام دارد و در آن کودکان تشویق می شوند که دست از سر اینترنت برداشته و به فعالیت هایی بپردازند که در تبلتشان یافت نمی شود. در حقیقت، دات نام شخصیت خیالی یک دختربچه خردسال است که عاشق تکنولوژی بوده و بر روی دستگاه های دیجیتالش تعصب خاصی دارد، و به تدریج در می یابد که زندگی چیزی فراتر از صفحه نمایشگر و دنیای درون آن است.

رندی زاکربرگ پیش از این هم کتابی با عنوان انگلیسی Dot Complicated نوشته بود و در آن از چگونگی تاثیر تکنولوژی و رسانه های اجتماعی بر روی زندگی آنلاین و آفلاین ما سخن به میان آورده بود. با همه این تفاسیر باید دید برادر رندی، یعنی مارک، که همیشه مردم را به داشتن زندگی اجتماعی آنلاین ترغیب کرده، چگونه با طرز تفکر خواهرش که بچه ها را به جدا شدن از اینترنت تشویق می کند، کنار خواهد آمد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار