|
|
کدخبر: ۳۷۶۶۰

نقاشی کشیدن هنری است که تنها انسان ها با استعداد می توانند در آن موفق باشند زیرا این کار نیاز به علاقه بسیار دارد و نباید از شکست هایی که ممکن است در روند کار پیش آید کسی دلخور یا سرخورده شود.

به گزارشامید، نقاش ها ممکن است در روند تبدیل شدن به یک هنرمند حرفه ای شکست های بسیاری تحمل کنند اما اگر پشتکار خوبی داشته باشند می توانند به یک هنرمند به یادماندنی تبدیل شوند.

" آدولف فرناندز رودریگز " یک نقاش ۴۰ ساله است که این روزها شهرت بسیاری در اسپانیا و اروپا به دست آورده است زیرا نقاشی هایی را می کشد که با واقعیت عیچ تفاوتی ندارند. نقاشی های او را همه در نگاه اول با عکس اشتباه می گیرند.


او بسیاری از نقاشی های خود را از برخورد دست با آب الهام گرفته است و نکته بسیار جالب در مورد این نقاشی ها آن است که تمامی آن ها با مداد رنگی کشیده شده است و همین باعثسخت تر شدن کار بیش از پیش می شود زیرا مداد رنگ ها را زنده نشان نمی دهد.

این هنرمند به گفته خودش تا به حال شکست های بسیاری خورده است اما همه این شکست ها و خراب شدن نقاشی ها باعثشده تا بیش از گذشته نقاشی را جدی بگیرد. او از ابتدای زمان حرفه ای کارش تا به حال سبک واقع گرایانه را انتخاب کرده است و حالا به استاد بزرگ تبدیل شده است.









ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار