|
|
کدخبر: ۹۴۹۰۱

از جمله محصولاتی که در نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی الکترونیک ۲۰۱۴ معرفی شده است، تلفن همراه Cat B۱۰۰ است که از ویژگی ضد آب و قابلیت تحمل دما تا ۵۰ درجه سانتیگراد برخوردار است.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، شرکت کاترپیلار که در حوزه ساخت ماشین‌آلات سنگین شناخته شده است، تلفن همراه جدیدی را طراحی کرده که بدلیل عمر طولانی باتری و مقاومت بالا، برای استفاده در شرایط سخت و دشوار بسیار ایده‌آل است.

تلفن همراهCat B۱۰۰ به وزن ۱۳۶ گرم دارای صفحه نمایش ۲.۲ اینچی، دوربین سه مگاپیکسل، رادیو اف‌ام، موقعیت‌یاب جهانی(GPS) ‌ و سیستم عامل اختصاصی است.

ویژگی برجسته این گوشی ضد آب، ضد گرما و ضد سقوط بودن آن است؛ B۱۰۰ در عمق یک متری آب تا ۳۰ دقیقه سالم می‌ماند، قادر به تحمل دمای منفی ۲۵ تا مثبت ۵۰ درجه سانتیگراد است و در زمان سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری آسیب نمی‌بیند.

عمر باتری پس از هر بار شارژ ۱۰ ساعت و در حالت آماده بکار(standby) تا ۲۳ روز است.

این تلفن همراه با بهره‌مندی از میکروفون مسدود کننده نویز و بلندگوی بسیار با کیفیت، مناسب محیط‌های شلوغ و پر سروصدا مانند سایت‌های ساختمان‌سازی است.

برخلاف تلفن‌های هوشمند صفحه لمسی، گوشی Cat B۱۰۰ مجهز به دکمه‌های بزرگی است که امکان استفاده از آن را حتی با دستکش فراهم می‌کند.

تلفن همراه Cat B۱۰۰ که در نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی الکترونیک(CES) ‌ لاس‌وگاس معرفی شده است، بزودی در اروپا عرضه خواهد شد؛ قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار