|
|
کدخبر: ۱۸۰۴۹۶

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: بزرگ‌ترین مشکل در دولت این است که در بدنه دولت اراده انجام اقتصاد مقاومتی یا رسیدن به اهداف دیده نمی‌شود.

ناصر ریاحی در گفت‌وگو با افکارنیوز اظهار داشت: شرایط کشور به‌گونه‌ای نیست که بتوان برای آینده به طور قطعی پیش‌بینی کرد.

وی افزود: در حال حاضر اوضاع کشور مناسب نیست و اگر راه‌حل درستی برای این موضوع پیدا نشود، به نظر من شرایط رو به بدی می‌رود.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان این که در تعامل با افراد خارجی یک عده افراد غیر کارشناس و متخصص سر میزهای مذاکره حضور پیدا می‌کنند که موجب مشکل می‌شود، تصریح کرد: از سوی دیگر، برنامه‌ها در راستای چشم‌انداز بوده است، اما شرایط اقتصادی درست نیست و اجرایی نشده است.

ریاحی با بیان این‌که برنامه‌ها مشخص شده است، اما به درستی اجرا نمی‌شود، عنوان کرد: اگر موضوعاتی که در برنامه مطرح می‌شود، به درستی انجام شود، حتما به چشم‌انداز 1404 می‌رسیم و شرایط اقتصادی کشور بهبود پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که زیاد وضعیت امیدوارکننده نیست، متذکر شد: وضعیت کشور به اهداف منتخب نزدیک نیست.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: در حال حاضر نیمی از راه را رفته‌ایم، اما فاصله شرایط اقتصادی کشور با اهداف مشخص شده در برنامه بسیار زیاد است.

ریاحی اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل در دولت این است که در بدنه دولت اراده انجام اقتصاد مقاومتی یا رسیدن به اهداف دیده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کارهای عادی روزانه نیز به طور درست انجام نمی‌شود و خلاف قانون انجام می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار