|
|
کدخبر: ۱۸۰۷۱۷

برای اولین بار در ایران پیست مدرن و منحصر بفرد "تست درایو" نگین خودرو، مطابق با استانداردهای جهانی درحال آماده سازی است و بمنظور تسهیل شرایط انتخاب برای علاقمندان خودروهای رنو بزودی در شرق تهران افتتاح می‌شود.
پروژه تست درایو شهری خودروهای رنو کولئوس و تلیسمان که از 6 ماه پیش کماکان در شعب نگین خودرو در تهران و 12 شهر دیگر کشور برگزار می شود، بزودی در پیست اختصاصی تست درایو نگین خودرو دنبال خواهد شد.
انتخاب آگاهانه همواره حق مشتری بوده و هست. امروزه در تمامی کشورهای بزرگ و پیشرفته، تست و رانندگی با خودروی مورد علاقه مشتری از مراحل اصلی پیش از خرید محسوب شده و برندهای خودرویی موفق با اطمینان از کیفیت محصولات و توان رقابتی بالا، این امر را اکیداً توصیه می‌کنند.

در پی پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ایران توسط نگین خودرو، پروژه تست درایو خودروهای رنو کولئوس و رنو تلیسمان از مهرماه سال گذشته آغاز شد و در 5 شعبه شهر تهران و 12 شعبه در شهرهای اصفهان، شیراز، یزد، تبریز، مشهد، اهواز، رشت، همدان، قزوین، بابلسر، ساری و لواسان بصورت گسترده اجرا شده و همچنان در شهرهای منتخب ادامه دارد.
جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و انجام تست درایو، به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه فرمایید.

افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز" تست درایو" رنو در ایران (+عکس)
افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز" تست درایو" رنو در ایران (+عکس)
افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز" تست درایو" رنو در ایران (+عکس)

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار