|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۵۶

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا در بیرجند گفت: بسته جدید ارزی دولت تاکنون نتوانسته آرامش را به بازار طلا برگرداند.

غلامحسین قربانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بسته جدید ارزی دولت روند افزایشی قیمت طلا را کند کرده اما رونقی ایجاد نکرده است. این بسته از افزایش بی رویه قیمت طلا که در هفته ‌های گذشته شاهد آن بودیم تا حدی جلوگیری کرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا در بیرجند ادامه داد: در شرایط فعلی بازار راکد است و تعدادی از طلافروشان قصد تعطیلی موقتی مغازه ‌های خود را داشتند که از آنان درخواست کردیم تجدیدنظر کنند.

قربانی‌مقدم با بیان اینکه دو عامل اونس و دلار در قیمت طلا تاثیر دارد، تصریح کرد: اونس قیمت پایینی دارد و تاکنون نرخ دلار بیش‌ترین نقش را در تعیین قیمت طلا داشته است.

وی با اشاره به بازار سیاه و دلالی در خصوص طلا، تصریح کرد: بازار سیاه و دلالی در بیرجند تقریبا وجود ندارد و در کلان شهرها بیشتر در پی افزایش قیمت طلا این بازار سیاه به وجود می ‌آید.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا در بیرجند یادآور شد: یکی از مشکلات طلافروشان، وضع مالیات سنگین برای آنان است که باعث نارضایتی آنان می ‌شود که باتوجه به شرایط رکود فعلی بازار، لازم است این مشکل رفع شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار