|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۸۲

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شفاف سازی علل و مشکلات اقتصادی کنونی کمک موثری است و حضور رئیس جمهوری در خانه ملت و ارائه گزارش واقعی از معضلات می تواند در تقویت همگرایی موثر باشد.

«محمدرضا منصوری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رفع ابهامات در مورد وضع کنونی و بیان ریشه های آن آثار مثبتی دارد و مردم و مسئولان در فضای شفاف برای حل مسائل گام بر می دارند.
وی یادآور شد: پاسخگویی باعث شفافیت نزد افکار عمومی شده و عملکردهای مثبت را نشان می دهد و می طلبد مقامات بیشتر با مردم سخن بگویند و انسجام و وحدت را بیفزایند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: مشکلات و مسائل مردم باید با درایت مطرح شود و رئیس جمهوری نیز به عنوان شخص اول اجرایی کشور باید توضیحات واضح از علل و ریشه مشکلات بیان کند.
منصوری افزود: تقویت پیوند دولت - ملت با حضور رئیس جمهوری در مجلس شورای اسلامی ایجاد می شود و امید به آینده در میان مردم افزایش خواهد یافت.
وی گفت: حضور رئیس جمهوری در صحن علنی مجلس و پاسخ به سئوالات نمایندگان نه تنها تضعیف جایگاه ریاست جمهوری را سبب نمی شود بلکه فرصتی مغتنم برای دکتر روحانی است که عنوان کند چگونه برخی عملکردهای نامناسب باعث شده اقتصاد آسیب ببیند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه ادامه داد: سیاست تثبیت نرخ دلار در قبال تورم 20 درصدی در سال های قبل نشان از درک اشتباه الفبای اقتصادی بوده و مردم باید توضیحات رئیس جمهوری را بشنوند تا قضاوت صحیحی از وضعیت موجود داشته باشند.
منصوری گفت: برای برون رفت از مشکلات باید غبارها کنار زده شود و معضلات با شفافیت مطرح شوند تا راه حل های اثربخشی برای آن ها تجویز شود.
وی تاکید کرد: همه مسئولانی که با سوء مدیریت باعث پیدایش وضع کنونی شده اند در هر رده و زمانی باید پاسخگوی اعمال و سیاست های کاری خود باشند.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که یک کرسی آن متعلق به حوزه زرندیه و ساوه است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار