|
|
کدخبر: ۱۸۲۱۹۴

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید 80 درصد مشکلات پیش آمده در فضای اقتصادی به دلیل سوء تدبیر و سوءمدیریت است.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به گزارش بانک مرکزی مبنی بر تاثیر آمریکا بر اغتشاش بازار ارز اظهار داشت: ما از همان روزهای اول پیروزی انقلاب با تهدیدها و تحریم های آمریکای جنایتکار و هم پیمانان آنها مواجه شدیم، البته این تهدیدات برای ما فرصت ارزشمندی بود که در زمینه های مختلف توانستیم از وابستگی محض نجات پیدا کرده و بتوانیم دیگران را وابسته به خود کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: مهم ترین دستاورد این فشارها بحث دفاعی ما است که باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و وحشت سرتاپای رژیم اشغالگر قدس، آل سعود و آمریکا را فرا گرفته است،چرا که واقعا نمی دانند برد موشک های تولید ایران چقدر است که با موشک های کوتاه برد خود توانستند مقر گروهک تروریست ها را مورد هدف قرار دهند.

سختگیری ها نابجا به تولید کنندگان عامل ایجاد مشکلات است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: هیأت دولت اعلام کرده است بیش از 80 درصد مشکلات پیش آمده به سوءتدبیر و سوءمدیریت است، رفتارهای مردم به دلیل عدم برنامه ریزی و برخی سخت گیری های نابجایی است که بعضی مدیران دارند و این مشکلات را به وجود آورده اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: حتی اگر ادعاهای ترامپ اجرایی شود، این مشکلاتی که برای خودمان ایجاد کرده ایم را به وجود نمی آورد. از این رو دولت باید تصمیم جدی بگیرند، نه اینکه هر ساعت بخشنامه ای صادر شود که صدای تولیدکنندگان بلند باشد.

مذاکره با آمریکا خطای محض است

موسوی لارگانی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تلاش برخی برای مذاکره با آمریکا اظهار داشت: هم در دولت دهم و هم در دولت یازدهم مذاکره داشتیم، در این بین فرصت 4 ساله دولت یازدهم برای مذاکره با کسانی که نماینده مستقیم آمریکا بودند، از دست رفت. مذاکره با افرادی که متعهد به تعهدات خود نیستند خطای محض است و نمی توان با دولتمردانی که هدف آنها براندازی نظام ما است مذاکره کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آمریکایی ها در عراق، سوریه، افغانستان و غیره حضور پیدا کردند اما هیچ مشکلی از آنها حل نکرده و حتی آنها را با بدبختی بیشتر مواجه کردند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار