|
|
کدخبر: ۱۸۰۸۷۸

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که تسلیحات جدید نظامی، توانایی دفاعی نیروهای مسلح را افزایش داده و حفظ درازمدت توازن راهبردی در جهان را تضمین خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه در نشستی با مقامات بلندپایه این کشور اعلام کرد که تجهیزات نظامی جدید توانایی این کشور را چندین برابر نموده و برای سالها حفظ توازن راهبردی در جهان را تامین خواهد کرد.

پوتین گفت: «در سال جاری برای نخستین بار نمونه‌های خوش آتیه تجهیزات نظامی ما که مشابهی در جهان ندارند، به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات جدید توانایی کشور در تامین امنیت خود را چندین برابر نموده و برای دهها سال توازن راهبردی ما و حفظ توازن راهبردی در جهان را تامین خواهد کرد.»

رئیس جمهوری روسیه یادآور شد که سامانه‌های تسلیحاتی جدید این کشور در سطوح مختلف آماده بودن قرار دارند و تکمیل و بکارگیری هرچه سریعتر آنها در نیروهای مسلح روسیه همواره مورد توجه است.

ولادیمیر پوتین همچنین بر لزوم مدرنیزه سازی پیگیرانه ارتش و ناوگان دریایی و هوایی روسیه و توسعه آنها در تمامی جهت گیری‌های اصلی تاکید کرده و افزود: «لازم است تا مدرنیزه سازی فناوری‌های جدید نظامی کشور، از جمله سامانه دفاع ضد موشکی «پانتسیر» ادامه یافته و کار تولید انبوه سامانه های جدید «اس-500» به پایان برسد.»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار