|
|
کدخبر: ۱۸۱۱۳۸

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از آنکه یکشنبه شب وارد سنگاپور شد، با نخست وزیر سنگاپور دیدار کرد.

به گزارش امیدنیوز، به نقل از روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) را در کاخ ریاست جمهوری سنگاپور سپری می‌کند تا در چند مراسم حضور یابد و از جمله در یک ناهار کاری نیز بالی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور دیدار کرد.

ترامپ در این ناهار کاری به نخست وزیر سنگاپور گفت: همانطور که می‌دانید ما قرار است یک نشست بسیار جالب را طی فردا (سه‌شنبه) داشته باشیم و من فکر می‌کنم که قرار است این نشست خیلی خوب از آب در بیاید.

ترامپ همچنین به میزبانش، نخست وزیر سنگاپور گفت: ما قدردان میزبانی شما و دوستی و رفتار حرفه‌ای شما هستیم. در مقابل لی هسین لونگ نیز از ترامپ تشکر کرد.

ترامپ یکشنبه عصر برای دیدار تاریخی و مهم روز سه‌شنبه خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی وارد سنگاپور شد.

ترامپ روز یکشنبه بعد از یک سفر طاقت‌فرسای 21 ساعته که شامل توقفی برای سوخت‌گیری در یونان بود در فرودگاه پایالابار سنگاپور به زمین نشست.

او در حین خروج از هواپیمایش اقدام به دست تکان دادن کرده و به خبرنگاران پیرامونش نیز گفت احساس "بسیار خوبی" نسبت به نشست روز سه‌شنبه خود با کیم جونگ اون دارد.

وی سپس مکالمه کوتاهی با گروهی از مقام‌های سنگاپوری که به استقبالش آمده بودند داشت و سپس با کاروان خودرویی خود عازم اتاق خود در هتل شانگری - لا شد.

ترامپ در حالی امروز به دیدار نخست وزیر سنگاپور رفته که رهبر کره شمالی پیشتر بعد از ورودش در روز یکشنبه به سنگاپور با این نخست وزیر دیدار کرد.

کیم جونگ اون در هتل سنت رجیس سنگاپور اقامت دارد و دیدار وی و ترامپ قرار است در تفرجگاه کاپلا واقع در جزیره سنتوسا انجام شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار