|
|
کدخبر: ۱۸۱۵۵۵

در پی افزایش ورود مهاجران به قاره سبز، اتریش در مرز‌های خود با آلمان و ایتالیا ایست بازرسی‌های بیشتری ایجاد می‌کند.

به گزارش امید نیوز،

وزیر کشور اتریش اعلام کرد این کشور در مرزهای مشترک خود با آلمان و ایتالیا ایست بازرسی های بیشتری ایجاد می کند تا امنیت مرزی خود را افزایش دهد.

افزایش تدابیر لازم برای بالا بردن امنیت مرزی در اتریش از روز دوشنبه شروع شده است و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

یک سخنگوی پلیس فدرال اتریش روز سه شنبه اعلام کرد هدف از بالا بردن امنیت مرزی دور نگهداشتن عناصر مشکل آفرین احتمالی از شهر اینزبراک است.

استفان ادر گفت کنترل های موقت مرزی هیچ ارتباطی با مساله مهاجران غیرقانونی که روانه اروپا می شوند، ندارد.

وزیر کشور آلمان نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی در محل ساختمان وزارت کشور در برلین از «بسته جامع مهاجرت» که بسته ای سیاستی برای سامان بخشی، هدایت و محدودیت مهاجرت به کشور جمهوری فدرال آلمان است، رونمایی کرد.

زهوفر که همزمان رئیس حزب سوسیال مسیحی آلمان نیز هست در این کنفرانس خاطر نشان کرد: هدف ما از ارائه این بسته، بازگرداندن مهاجران به پشت مرزهای آلمان است. برای دستیابی به این هدف لازم است با ایتالیا و یونان، توافقات بیشتری انجام دهیم. اما درباره توافق با اتریش، یعنی آنها که برای پناهندگی به اتریش به این کشور، درخواست داده اند، تکلیف روشن است.

وی افزود: هدف و انگیزه اصلی از تدوین و ارائه این بسته، سامان بخشی و تضمین شرایط انسانی است. ما در آلمان به توازنی میان آمادگی برای ارائه کمک های انسانی از یک طرف و در نظر گرفتن امکانات واقعی کشورمان از طرف دیگر نیاز داریم. شما هیچ کشوری را در جهان نمی یابید که بدون محدودیت، مرزهایش را به روی پناهجویان بگشاید.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار